וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשש שלא שרד": צבא יפן מצטרף לחיפושים אחרי הילד שננטש בידי הוריו

1.6.2016 / 12:41

75 חיילים חברו לצוות המנסה לאתר את ימאטו טנוקה בן השבע, שהושאר לבדו ביער בצפון המדינה כעונש על התפרעותו במהלך טיול. אחרי שאותרו עקבות דובים ושגשם כבד פקד את האזור, התקווה מתפוגגת

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

צבא יפן הצטרף היום (רביעי) לחיפושים אחרי הילד בן השבע שננטש על ידי הוריו ביער בצפון המדינה כעונש על כך שהתפרע בזמן שטיילו באזור. 75 חיילים הצטרפו ל-200 שוטרים ואזרחים שמפלסים את דרכם דרך הצמחייה העבותה ביער ההררי באי הוקאידו.

לפי סוכנות הידיעות המקומית ג'יג'י, צייד מוקמי הצטרף לצוות החיפושים אחרי ימאטו טנוקה בעקבות עקבות דובים חדשות שנמצאו באזור שממנו נעלם מאז יום שבת האחרון. הוריו של הילד סיפרו בתחילה כי הוא אבד בזמן שהם קטפו צמחי בר, אך בהמשך הם הודו בפני המשטרה כי הם הותירו אותו בצד הדרך כדי ללמד אותו לקח לאחר שהשליך אבנים על מכוניות ועל אנשים.

עוד ידיעות מהעולם
צפון קוריאה תומכת בטראמפ: "ישחרר את ארה"ב מפחד ממתקפה גרעינית"
"הנתיב האחרון לאירופה": הכורדים פתחו במתקפה על "כיס" דאעש בסוריה

חייל מצבא יפן בחיפושים אחרי ילד בן שבע שנעלם לאחר שהושאר על ידי הוריו ביער בצפון המדינה, 1 ביוני 2016. רויטרס
חייל יפני רכוב על אופנוע באזור החיפושים אחרי הילד, היום/רויטרס

הם סיפרו כי כשחזרו למקום אחרי כמעט דקות בודדות, בנם כבר לא נמצא שם. האזור כה מבודד עד שתושביו אומרים כי הם עוברים דרכו רק לעתים רחוקות. על אף הרחבת צוות החיפוש, עדיין לא אותרו רמזים חדשים. רבים חוששים שהילד לא שרד את הגשמים העזים שפקדו את האזור. הטמפרטורה באזור יכולה להגיע לשבע מעלות במהלך הלילה.

הסריקות מעסיקות את כל המדינה כשתחנות הטלוויזיה מעדכנות בכל שעה על התפתחות בחיפושים. אלפי גולשים התפללו עבורו וזעמו על הוריו. "אילו הייתי ילד קטן באותה סיטואציה הייתי רץ אחרי המכונית או מחכה שם עד שהם ישובו. אני מקווה שיימצאו אותו חי ובריא", כתב אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully