וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: ילד נזרק ביער על ידי הוריו בתור עונש - ונעלם

30.5.2016 / 9:16

הוריו של בן שבע ניסו ללמדו לקח לאחר שזרק סלעים במהלך טיול משפחתו והוציאו אותו מכלי הרכב. לאחר שחזרו לאתר שבצפון המדינה כעבור דקות אחדות, הוא כבר לא היה שם. עשרות עובדי סיוע מחפשים אחריו

צילום: AP, עריכה: שניר דבוש

ילד בן שבע נעדר ביער בצפון יפן לאחר שהוריו הוציאו אותו מכלי הרכב בתור עונש והשאירו אותו שם. כ-150 עובדי סיוע המשיכו היום (שני) בחיפושים באזור מיוער בהוקאידו, האי הצפוני ביותר מבין ארבעת האיים המרכזיים של יפן. הוא נעדר מאז שעות אחר הצהריים ביום שבת האחרון.

משטרת הוקאידו מסרה כי בתחילה ההורים סיפרו לרשויות כי בנם נעלם בזמן שהם קטפו ירקות בטבע, אך כשעה לאחר מכן הם הודו שהם הכריחו אותו לצאת מהמכונית "כעונש". המשטרה אמרה כי האב חזר למקום כעבור כמה דקות, אך הילד כבר לא היה שם.

לפי התקשורת המקומית, ההורים סיפרו למשטרה כי הם הענישו את בנם לאחר שזרק סלעים בזמן ששיחק בנהר מוקדם יותר באותו יום. סוכנות הידיעות קיודו דיווחה כי המשטרה חוקרת אם מדובר במקרה של הזנחה.

אביו של הילד הנעדר סיפר לעיתון המקומי סנקיי: "רציתי ללמד אותו לקח, לכן הכרחתי אותו לצאת מהמכונית כדי להפחיד אותו מעט. הוא ילד שובב וחביב, אבל אני לא יודע איך הוא מסתדר".

עוד ידיעות מהעולם
מגולחים ונטמעים בתוך משפחות: כך מסתננים לוחמי דאעש מלוב לאירופה
סיבה לדאגה בקרב קלינטון וטראמפ? למרוץ עשוי להצטרף מועמד שלישי
מחאת עובדים ברחבי צרפת: ראש הממשלה נחוש "לא להיכנע למפגינים"

יפן: מאות מחלצים מחפשים ביערות ילד בן 7 שנענש וננטש בשטח על ידי הוריו. AP
החיפושים אחרי הילד נמשכים גם היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully