וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחירות חדש בארה"ב: קלינטון מובילה על טראמפ בפער דו-ספרתי

3.6.2016 / 23:40

בסקר שערכה סוכנות הידיעות רויטרס בשיתוף עם חברת מחקר השווקים "איפסוס" ענו 46% מהמשתתפים כי יצביעו לקלינטון, ו-35% העדיפו את יריבה הרפובליקני. בחודש שעבר הגיעו השניים לתיקו בסקר דומה

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

בווידאו: הילרי קלינטון תקפה את טראמפ במהלך נאום על משנתה המדינית

סקר חדש שפורסם הערב (שישי) בארצות הברית מראה כי המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון מובילה על המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בפער דו-ספרתי של 11%. בסקר, שערכה סוכנות הידיעות רויטרס בשיתוף עם חברת מחקר השווקים "איפסוס", השתתפו 1,421 בני אדם שהשיבו בארבעת הימים האחרונים על השאלה למי יצביעו בבחירות לנשיאות שיתקיימו במדינה בחודש נובמבר. כל המשתתפים בסקר העידו כי בכוונתם להצביע בבחירות.

46% מהמשתתפים בסקר השיבו כי יצביעו לקלינטון, המועמדת הדמוקרטית המובילה, בעוד 35% העדיפו את טראמפ. 19% מהמשתתפים השיבו כי לא יצביעו לאף אחד מהשניים. סקר דומה שנערך בחודש שעבר הצביע על תיקו בין קלינטון וטראמפ בשאלת העדפתם של הבוחרים.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
הסיכוי לביקור מתגבר? "טראמפ עשוי להגיע לישראל בחודש הקרוב"
קלינטון בנאום תקיף: טראמפ מסוכן לארה"ב, אסור שיחזיק בקוד הגרעיני
ימנע מטראמפ להיות נשיא? נחשף שמו של מועמד עצמאי אפשרי לנשיאות

הילרי קלינטון באירוע "נשים למען הילרי" בקליפורניה 03.06.2016. רויטרס, רויטרס
קלינטון בכנס "נשים למען הילרי" בקליפורניה, היום/רויטרס, רויטרס

אתמול נאמה קלינטון בעיר סן דייגו שבמדינת קליפורניה, והציגה את מדיניות החוץ שבכוונתה להנהיג אם תבחר לנשיאה. קלינטון ניצלה את הבמה כדי לתקוף את טראמפ, שאותו כינתה "בלתי כשיר" להיות נשיא. עוד אמרה קלינטון כי בבחירות יבחרו אזרחי ארה"ב בין "אמריקה שחיה בפחד, פחות בטוחה ופחות מחויבת לקהילה הבינלאומית, לבין אמריקה חזקה ומובילה ששומרת עלינו ועל הכלכלה שלנו בטוחים".

בזמן שנאמה קלינטון, צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו סדרת ציוצים שבהם השיב אש לדבריה התקיפים כלפיו. "הופעה גרועה של הילרי קלינטון הנוכלת! מקריאה בצורה עלובה מהטלפרומטר! היא אפילו לא נראית נשיאותית!", כתב. מוקדם יותר באותו יום זכה טראמפ לחיזוק משמעותי, כאשר יו"ר בית הנבחרים האמריקני, פול ראיין, פרסם מאמר תמיכה במועמדותו לנשיאות בעיתון במדינת וויסקונסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully