וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מבצע מיוחד: חולץ הכדורגלן המקסיקני שנחטף מחוץ למסיבה

אלן פולידו סיפר לכתבים כי הוא "במצב טוב" אחרי שכוחות הביטחון שחררו אותו מהשבי. לא נמסרו פרטים נוספים על המבצע. שחקנה של אולימפיאקוס נחטף ביום שבת מתוך כלי רכב, כשחברתו לצדו

צילום: AP, עריכה: יאיר דניאל

כוחות הביטחון שחררו הלילה (שני) את הכדורגלן הבינלאומי אלן פולידו שנחטף אתמול בצפון-מזרח המדינה. פולידו, שחקנה של קבוצת אולימפיאקוס היוונית, סיפר לכתבים כי מצבו "טוב מאוד" כשהוא ידו חבושה. גורמים רשמיים מסרו כי המבצע התרחש הלילה, מבלי למסור פרטים נוספים.

שלטון הלינץ': כשהמקסיקנים מאבדים אמון במשטרה

אתמול מסרו הרשויות כי פולידו בן ה-25, שהופיע כמה פעמים בנבחרת הלאומית, נחטף ליד סיודאד ויקטוריה שבמדינת טמאוליפאס הגובלת בארצות הברית לאחר שיצא ממסיבה. לפי דיווחים מקומיים, הוא היה עם בת זוגו בתוך כלי רכבו כשכמה משאיות הקיפו אותו. שישה רעולי פנים חטפו את החלוץ והשאירו את חברתו ללא פגע בתוך המכונית.

טמאוליפאס היא אחת המדינות האלימות ביותר במקסיקו. הרשויות שלחו לאחרונה כוחות גדולים לאזור כחלק ממאבקן בקרטלי הסמים הפועלים באזור. מספר החטיפות במקסיקו הוא מהגבוהים ביותר בעולם ולפי נתוני הממשלה כאלף בני אדם נלקחים בשבי מדי שנה. אחרים טוענים כי המספרים האמתיים עשויים להיות גבוהים פי עשרה.

עוד ידיעות מהעולם
מאה שנה אחרי הקרב בוורדן, צרפת וגרמניה נאבקות על עתיד אירופה
יפן: ילד נזרק ביער על ידי הוריו בתור עונש - ונעלם

הכדורגלן המקסיקני אלן פולידו לאחר שחרורו מהשבי, 30 במאי 2016. AP
לא ברור מי חטף אותו. פולידו, היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully