וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התשובה המוחצת של הומואים שנקלעו להפגנה ניאו-נאצית במדריד

גרגור אייסטרט רק חיפש מקום לבלות עם בן זוגו בבירה הספרדית, אולם השניים הגיעו בטעות להפגנה של ארגון קיצוני. כשראו את השניים אוחזים ידיים, המפגינים החלו לצעוק לעברם. "ידענו שזה לא יעזור לצעוק בחזרה", סיפר

עריכה: אביב אירגז

זוג הומואים תושבי מדריד נקלעו בסוף השבוע להפגנה של ארגון הימין הקיצוני "הוגר סוסיאל דה מדריד" – ומצאו דרך יצירתית במיוחד להביע את מחאתם. "זה היה יום יפה, אז רצינו למצוא מקום לשבת בחוץ", סיפר לעיתון הבריטי "אינדפנדנט" גרגור אייסטרט, שהתנשק עם בן זוגו, דויד פרננדז, מול כ-800 מפגיני הארגון הניאו-נאצי.

"כשהגענו לכיכר דל דוס דה מאיו במלסנייה, פתאום קלטנו כמות מטורפת של כוחות משטרה", המשיך אייסטרט. "שאלתי את אחד מהאנשים שהיו שם מה קורה, והם אמרו משהו על הפגנה". אכן, ההפגנה שאליה נקלעו בני הזוג אורגנה על ידי "הוגר", שמתואר בכלי התקשורת הספרדיים כניאו-נאצי, במחאה על קליטת פליטים בספרד.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: לסביות שנעצרו כי התנשקו בסופר יפוצו ב-80 אלף דולר
קנדה הציגה חוק נגד אפליית טרנסג'נדרים: "רבים מדי סובלים"
דע את חוסר זכויותיך: המדריך המלא לאפליה נגד להט"ב

זוג הומואים מתנשק בהפגנה ניאו-נאצית, מדריד, ספרד, 21 במאי 2016. טוויטר, צילום מסך
"לא רצינו להתחבא או להפסיק להחזיק ידיים". אייסטרט ופרננדז ביום שבת/צילום מסך, טוויטר

עם זאת, כשהמפגינים שמו לב לאייסטרט ולפרננדז אוחזים ידיים, הם החלו לצעוק לעברם ולקרוא קריאות הומופוביות. "כשהם החלו לצעוד לעברנו, דויד ואני עמדנו בשורה הראשונה והחזקנו ידיים", הוסיף. "קלטנו מבטים נגעלים מחלק מהאנשים, ואז הם התחילו להעליב אותנו. ידענו שזה לא יעזור לצעוק בחזרה. ואז דויד תפס אותי והתחלנו להתנשק".

לדבריו, "הרגשתי קצת מאוים, ושנינו חששנו כשראינו את כל האנשים, אבל לא רצינו להתחבא או להפסיק להחזיק ידיים. אחרי הכל, אנחנו חיים במדינה חופשית". לבסוף, שוטר ביקש מהשניים לעזוב את האזור, לטענת אייסטרט באופן "קשוח למדי". הוא סיכם: "לא היו לי חוויות רעות כשהלכתי ברחוב עם דויד, אבל אני יודע שלמרבה הצער תקיפות של זוגות להט"בים במדריד קורות יותר ויותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully