וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: המשטרה ירתה באדם שנופף בנשק ליד הבית הלבן

21.5.2016 / 0:54

השוטרים ירו לעבר החשוד ממערב למשכן הנשיא ופצעו אותו קשה. אובמה נכח באותו הזמן במשחק גולף מחוץ לכותלי משכנו, אך סגנו שהה במקום. סגר הוטל על המתחם, אך הוסר כעבור זמן קצר. השירות החשאי החל בחקירת האירוע

צילום: עמרי נחמיאס, עריכה: אביב אירגז

סגר הוטל אמש (שישי) על הבית הלבן שבוושינגטון, בירת ארצות הברית, לאחר שאדם נורה בידי המשטרה במחסום מחוץ למשכן הנשיא, ככל הנראה לאחר שנופף בכלי נשק. הוא נלקח לבית החולים במצב קשה, ומלבדו אין נפגעים באירוע. המשטרה חסמה את הרחוב הסמוך לאזור הירי וכוחות משטרה רבים הגיעו לשטח וקראו לאנשים ששהו במתחם להיכנס למקום סגור.

הנשיא ברק אובמה היה באותו הזמן במשחק גולף בבסיס חיל האוויר אנדרוז הסמוך לבירה, אך סגן הנשיא ג'ו ביידן שהה במקום. כעבור זמן מה הוסר הסגר ועובדי המתחם שבו לעבודתם.

עוד כתבות מהעולם:
הפלות הפכו לעבירה פלילית באוקלהומה: העונש - 3 שנות מאסר
ניצחון לארדואן: אושרה הסרת חסינות לחברי פרלמנט
נסראללה: "ישראל לא הרגה את בדר א-דין, היא פחדנית מדי"

שוטרים מחוץ לבית הלבן לאחר שנשמע ירי בסמוך לכניסה הצפונית. 20 במאי 2016. רויטרס
סגר הוטל על המתחם. כוחות הביטחון באזור הבית הלבן, אמש/רויטרס

דובר משטרת וושינגטון מסר כי השירות החשאי חוקר את האירוע. כמו כן, גורם רשמי בבית הלבן אמר כי אובמה תודרך בנושא. "אף אדם ששהה בתוך הבית הלבן לא נפגע", הדגיש. גורם מהמשטרה אמר כי נמצא כלי רכבו של החשוד.

ברט פוליבקה, עד ראייה לאירוע, אמר כי אדם שנראה בשנות ה-20 לחייו הלך ליד השער של הבית הלבן, החזיק אקדח כסוף וכיוון אותו לקרקע. "כמה שוטרים שלפו את כלי נשקם, הגיעו אליו וכעבור שתיים או שלוש שניות שמענו יריות", אמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוטרים מחוץ לבית הלבן לאחר שנשמע ירי בסמוך לכניסה הצפונית. 20 במאי 2016. רויטרס
כוחות המשטרה בסמוך למשכן הנשיא/רויטרס

במרץ האחרון אישה נפצעה במהלך תקרית ירי במרכז המבקרים של הקונגרס בוושינגטון. גם אז הוטל עוצר על הבית הלבן וגבעת הקפיטול והוסר לאחר מכן. שוטרי גבעת הקפיטול ירו בחשוד בירי והוא הועבר לטיפול בבית חולים.

האישה, עוברת אורח, נפגעה מרסיס. החשוד בירי ניסה לעבור דרך גלאי המתכות במרכז המבקרים, וכשהמגנומטרים צפצפו הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון ושלף אקדח. לפי CNN, בשלב זה ירה בו שוטר של משטרת הקפיטול.

(עדכון ראשון: 22:54)

שוטרים מחוץ לבית הלבן לאחר שנשמע ירי בסמוך לכניסה הצפונית. 20 במאי 2016. רויטרס
הרחוב הסמוך נחסם. שומר חמוש מחוץ לבית הלבן, אמש/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully