וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הגיע לספר נשים בדירתן; וגנב מהן כסף מזומן וכרטיסי אשראי

20.5.2016 / 1:48

אדם העובד כספר נשים בחולון נעצר בחשד שנהג להיכנס לדירות לקוחותיו באופן בלתי חוקי ולגנוב מהן כסף, כרטיסי אשראי ורכוש נוסף. בחיפוש בדירתו נמצאו מאות אלפי שקלים במזומן

אילוסטרציה פריצה לבית. ShutterStock
הספר ביצע ביקורי בית אצל לקוחותיו - אותן שדד/ShutterStock

אדם נעצר שלשום (רביעי) בחשד שפרץ לדירות בחולון וגנב סכומי כסף גדולים. בחקירה הראשונית התברר כי מדובר בספר נשים, שאינו עובד במספרה אלא עובד בשיטה של ביקורי בית. בעת מעצרו בביתו מצאו השוטרים 675 אלף שקל במזומן מוסתרים בארונות, וכן כרטיסי אשראי, מפתח לרכב יוקרתי. כשנשאל על היקפי הכסף המזומן שברשותו התברר כי הוא מעלים הכנסות בשווי של מאות אלפי שקלים, אותם הסליק במקומות שונים בביתו. פרטיו של החשוד ונסיבות המקרים הועברו גם לרשות המיסים, שתחקור את התנהלותו הפיננסית.

בתחילת השבוע הגיעה למשטרה תלונה על התפרצות בלתי-חוקית לדירה בחולון. במסגרת החקירה נאספו ראיות ובהן סרטון ממצלמות האבטחה במקום, אשר תיעדו את הגבר שנכנס לדירה. החשוד נראה פותח את דלת הדירה במפתח, שכפי שהתברר בחקירה נגנב מבעלת הדירה מוקדם יותר. בעלת הדירה זיהתה את החשוד כספר שלה, אשר מגיע לביתה מפעם לפעם לספר את שיערה.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה חושדת שריקו שירזי תכנן נקמה על רצח בנו - ופשטה על תאו
החוף הקסום והפראי בטירת כרמל הפך לחלומם הרטוב של העבריינים
מתחת לאפה של השופטת: סמים הוחבאו מתחת למושב הנאשם בבית המשפט

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
החשוד הודה כי הגיע לבניין בו נפרצה הדירה, שנקלט במצלמות האבטחה שלה/SHUTTERSTOCK

לדברי פקד יפעת זיו ממרחב איילון ניסו תחילה במשטרה לאתר את החשוד באמצעות הטלפון שלו, אך הוא התחמק. בסופו של דבר הצליחו השוטרים לאתר את כתובתו בחולון. בהמשך, בבירור מול מחלקת החקירות של המרחב התברר כי הלקוחה שהתלוננה על גניבת הכסף מדירתה הגישה בעבר תלונה על מקרה בנסיבות דומות, שגם בו נגנבו מדירתה אלפי שקלים במזומן. במהלך חקירתו הודה החשוד כי הגיע לבניין בו נפרצה הדירה כשפניו מכוסים בחולצה. בחיפוש בביתו לאחר המעצר, נמצאה החולצה אותה הוא נראה לובש במצלמות האבטחה שהוצבו במקום. המשטרה חושדת כי הספר ביצע פריצות נוספות לדירות של לקוחותיו.

תגובת סנגורו של החשוד, עו"ד איתי שוחט: "מרשי מעולם לא נכנס לדירה של אחת מלקוחותיו שלא כחוק והוא מסר גרסה הגיונית בעת חקירתו תוך התייחסות לנושא הכסף שנתפס בדירתו. הראייה הטובה ביותר לכך שאין מדובר בחשדות מבוססים נגד מרשי הינה העובדה כי המשטרה לא מצאה לנכון אפילו לפנות לבית המשפט ולבקש לעצור אותו".

(עדכון ראשון: 21:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully