וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב נדאף הודף את הטענות: "גורמים קנאיים לא רוצים לראות את הצלחתנו"

המנהיג הרוחני של פורום גיוס נוצרים לצה"ל הכחיש את הטענות כי העביר רמזים מיניים לצעירים. "לא יכלו למנוע ממני להדליק משואה, יש עדויות שקריות. למה לא פרסמו שיצאתי דובר אמת בפוליגרף?", אמר בריאיון לגל"צ

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

(בצל פרשת האב נדאף: השרה רגב נפגשה ובירכה את מדליקי המשואות, בשבוע שעבר)

הכומר גבריאל נדאף, המנהיג הרוחני של פורום גיוס הערבים הנוצרים לצה"ל, שהדליק משואה בטקס יום העצמאות על רקע הטענות כי העביר רמזים מיניים לצעירים שביקשו את עזרתו ואף קיבל טובות הנאה, הגיב היום (שלישי) לממצאי תחקיר ערוץ 2. בריאיון הבוקר לניב רסקין בגל"צ, הדף האב נדאף את הטענות ואמר כי רודפים אותו.

"עברתי מכשולים רבים, לא נרתעתי. יש אנשים מסוימים, ששמותיהם ידועים לי, שעושים לילות כימים כדי להכפיש את שמי", אמר הכומר. "יש אנשים שרוצים את רעתי. יש מהלך היסטורי שחוזר על עצמו; גורמים קנאיים שפועלים סביבי לא רוצים לראות את ההצלחה שלנו".

לקריאה נוספת:
המשטרה תבחן את הטענות נגד מדליק המשואה האב גבריאל נדאף
רגב פגשה את מדליקי המשואות בצל פרשת האב נדאף: "גאה בכולם"

הכומר גבריאל נדאף, הכנסת 9 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"יצאתי דובר אמת בבדיקת פוליגרף". האב נדאף/נועם מושקוביץ

הטענות לא מנעו ממנו השתתפות בטקס המסורתי בהר הרצל, ובכוונתו אף למצות את ההליכים המשפטיים האפשריים כדי לנקות את שמו. "לא יכלו למנוע ממני להדליק את המשואה בגלל גאווה גדולה, יש עדויות שקריות שעכשיו אנחנו מפריכים. יש אנשים שעומדים מאחורי עלילה זו, עכשיו אני מתייעץ עם עורך דין בקשר לתלונה שהוגשה, וזה שהגיש אותה מודה עכשיו באמת. העדות של התלונות האלה הן סתם", אמר.

לדבריו, מדובר במהלך מתוזמר נגדו. "הוגשה תלונה במשטרה לפני שנה ושנה וחצי. בפוליגרף של ערוץ 2 נכשלתי, לזה אני הלכתי אחרי התייעצויות עם אנשי מקצוע והבנתי ששם הייתה התנהלות לא נכונה. עברתי בדיקות אחרות. הם לא הצהירו שעשיתי את אותה בדיקה (פוליגרף) עם אותן שאלות ויצאתי דובר אמת. אז אני מבין פה שהם רוצים רק לפרסם דברים שקריים עליי. האופי שלי הוא לא לעשות רע לאף אחד, אבל אני אשתמש בכל הכלים האפשריים והחוקיים כדי להוציא את האמת החוצה".

על הטענות עצמן אמר כי "לא נתתי המלצה לאף אחד, ההתכתבויות והמסרונים לא אני כתבתי ולא אני ניהלתי. הייתה תכנית מסודרת כדי להגיע לשלב הזה של מי שעשה את זה".

הכומר גבריאל נדאף, טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, ערב יום העצמאות 11 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"לא יכלו למנוע ממני להדליק משואה". נדאף/נועם מושקוביץ

נדאף אמר כי התחקיר של ערוץ 2 חובבני. "איזה פרסומים היו להם? אתה יודע כמה אנשים חאפרים ויכולים לעשות דברים שקריים בפייסבוק? ככה אתם שופטים אנשים דרך פייסבוק ודרך פרסום בערוץ 2 כדי לקבל סקופ? פה מדובר בחיי אדם, במפעל חיי שלמענו אני גדעתי את חיי. אני לא מוכן לסכן את חיי כדי לקחת חלק בשטויות כאלה. רק אמרתי שיש קנוניות רבות שרוצות לחסל את המהלך ולפגוע בי".

הוא אמר כי הוא שואב עידוד מהקרובים לו. "המשפחה הייתה ונשארת מחבקת ותומכת. אם המשפחה לא הייתה ככה, לא הייתי מחזיק מעמד ארבע שנים. הם תומכים ומחזקים. יש לי שני ילדים והם מחזקים אותי. אני מקבל תגובות מאוד טובות של עידוד ותמיכה מהציבור היהודי וגם הנוצרי. אם תיכנסו לפייסבוק שלנו אתם תראו כמה תגובות ואלפי שיתופים. אנשים מאמינים בדרכנו ויודעים שיש מזימות רעות שרוצות לפגוע בי ובמהלך", אמר. לדבריו, "עדיין לא זומנתי למשטרה ואני מחכה לחקירת המשטרה שתוציא את האמת לאנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully