וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שישה תושבי ערערה הונו לקוחות בנקים ביותר ממיליון שקלים

17.5.2016 / 8:46

השישה חשודים שהשיגו במרמה את פרטי חשבונותיהם של עשרות לקוחות, חדרו אליהם והוציאו מהם כספים בדרכים שונות. מעצרם של חמישה מהחשודים הוארך עד לתחילת השבוע הבא וחשוד נוסף שוחרר למעצר בית

אילוסטרציה. ShutterStock
החשודים נעצרו בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות/ShutterStock

בית משפט השלום בראשון לציון דן הבוקר (שלישי) בהארכת מעצרם של שישה חשודים בהונאת עשרות לקוחות בנקים בהיקף של למעלה ממיליון שקל. על פי החשד, השישה, תושבי אזור ערערה, ביצעו עשרות חדירות שלא כדין לחשבונות בנק מקוונים שאת פרטיהם השיגו במרמה. בחלק מהמקרים עשו לכאורה המעורבים שימוש בפרטי כרטיסי אשראי של הלקוחות. הם חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לאדם אחר במטרה להונות, קשירת קשר לביצוע פשע, פגיעה בפרטיות, גניבה ובעבירות נוספות.

מעצרם של שניים מהחשודים הוארך בחמישה ימים ומעצרם של שניים נוספים הוארך בשישה ימים. חשוד נוסף צפוי להשתחרר מחר וחשוד שישי שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. שלושה בני אדם נוספים עוכבו לחקירה במסגרת הפרשה.

עוד בוואלה! NEWS:
התיק עלול להיסגר: מנדלבליט הורה להקפיא משפט רצח עקב היעלמות עד
סוכל ניסיון חיסול: חשוד נעצר עם מטען חבלה ביבנה
הפגע וברח בחיפה: חיפושים אחר הנהג הפוגע, טרם אותרו קרובי ההרוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעה שנשלחה לאחד מקורבנות ההונאה, בבקשה לעדכן את נתוניו באתר הבנק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעה שנשלחה לאחד מקורבנות ההונאה בבקשה לעדכן את נתוני כרטיס האשראי שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך חקירת הפרשה ערכה המשטרה חיפושים בכמה זירות, במסגרתם נתפסו מחשבים, טלפונים, כסף מזומן בשווי מוערך של כמאה אלף שקלים וכן רכוש נוסף. עד כה הצטברו במסגרת החקירה עשרות תלונות, חלקן מקורבנות וחלקן באמצעות הבנקים.

מהמשטרה נמסר כי הטיפול בלקוחות ובסוגיית הכספים שנגנבו באמצעות ההונאה מבוצע על ידי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי. מהבנקים שבהם התנהלו חשבונות הלקוחות שהונו נמסר כי הלקוחות פוצו ולא נפגעו כספית מהאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully