וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בחיפה: חיפושים אחר הנהג הפוגע, טרם אותרו קרובי ההרוג

המשטרה מחפשת אחרי נהג הרכב מסוג טויטה קורולה שנמלט מהזירה לאחר התאונה. מהחקירה עולה כי הולך הרגל, בן 68, שנפגע משני כלי רכב, חצה שלא במעבר חצייה את הכביש

צילום: דוברות מד"א, שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

מאז התאונה הקטלנית בחיפה, שבה נהרג אתמול (שני) הולך רגל בן 68, מנהלת המשטרה חיפושים אחרי את נהג אחד הרכבים שפגעו באיש ונמלט מהמקום. בוחני התנועה של המשטרה פועלים בעדיפות גבוהה כדי לחקור את נסיבות התאונה. ההרוג בתאונה זוהה אך טרם נמצא בן משפחה כדי להודיע לו על האסון.

התאונה אירעה סמוך לשעה 15:20 בשדרות ההגנה סמוך ליציאה לכביש החוף. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להולך הרגל טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. מחקירת התאונה עולה כי הולך הרגל חצה את הכביש שלא במעבר חצייה, ונפגע מצדה של מכונית שבה נהגה אישה בת 37 מאזור חיפה, שעצרה במקום לאחר הפגיעה. מכונית שהגיעה מאחור פגעה בעוצמה בהולך הרגל, ולאחר מכן הנהג נמלט מהמקום והמשיך בנסיעה. עוד עולה כי הרכב הפוגע שברח מזירת התאונה הוא מסוג טויוטה קורולה.

עוד בוואלה! NEWS:
תושב דימונה חשוד שהתחזה לשוטר - ורימה נשים בעשרות אלפי שקלים
שבועיים אחרי: צעיר החשוד במעורבות ברצח בכפר יונה הסגיר את עצמו
שקד מגנה את השתלחות חברו של קובי פרץ בשופטת: "קו אדום"

אדם נהרג בתאונת דרכים בשדרות ההגנה בחיפה. 16 במאי 2016. איחוד הצלה
זירת התאונה בחיפה/איחוד הצלה

במסגרת החקירה מתכוונים בוחני התנועה לבצע שחזור של נסיעת הרכב שנמלט באמצעים טכנולוגיים. במשטרה פונים למי שהיה עד לתאונה לדווח על כך בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה. ממשטרת ישראל נמסר כי היא רואה בחומרה תאונה מסוג פגע וברח כאשר הנהג נמלט מהמקום ולא מגיש עזרה לנפגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשנת 2015 נהרגו 114 הולכי רגל בכבישים, מתוכם 37 בבינעירוני ו-77 בעירוני. מתחילת השנה נהרגו 32 הולכי רגל, מתוכם 13 הולכי רגל בבינעירוני ו-19 בעירוני.

מדינת ישראל היא אחת המדינות המסוכנות להולכי רגל מבין המדינות המתקדמות. על פי ניתוח של עמותת "אור ירוק", אחד מכל שלושה הרוגים בממוצע הוא הולך רגל, נתון שמציב את ישראל בראש המדינות המתקדמות במניין ההרוגים. בכל שנה משלמת מדינת ישראל 2.4 מיליארד שקלים בממוצע בגין תאונות שבהן נפגעו הולכי רגל.

בתאונת דרכים אחרת שאירעה אתמול בכביש 325 סמוך לצומת דבירה שליד רהט נהרגו חסן הוזייל, תושב אזור רהט, ואדם נוסף. בתאונה נפצעו עוד ארבעה, בהם שניים במצב קשה. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה כי סיבת התאונה הקטלנית היא שאחד הרכבים ניסה לבצע עקיפה מסוכנת מבלי שהיה לו טווח ראייה.

זירת תאונת הדרכים בכביש 325, בסמוך צומת דבירה שבאזור רהט. 16 במאי 2016. מד"א
זירת התאונה בנגב, היום/מד"א

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת "אור ירוק" האשים את התשתיות בקטל בדרכים. "בכל יום בממוצע נהרג אדם בתאונת דרכים, נתון מזעזע שאסור לנו כחברה להשלים איתו. תמיד מאשימים רק את הנהג אבל לו היה מעקה הפרדה בכביש ניתן היה אולי למנוע את התאונה הקטלנית שבה נהרגו שני בני אדם בדרום. טעויות תמיד יקרו אבל התפקיד של המדינה הוא לבנות תשתיות שיפצו על טעויות הנהג. בעולם כבר הבינו כי לא על כל טעות מגיע גזר דין מוות והשקיעו בתשתיות מצילות חיים. האחריות היא של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ולכן חייבים להחזיר את הכסף שנלקח מהמאבק בתאונות הדרכים".

(עדכון ראשון: 22:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully