וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב דימונה חשוד שהתחזה לשוטר - ורימה נשים בעשרות אלפי שקלים

17.5.2016 / 0:41

החשוד, בשנות ה-30 לחייו, נעצר לאחר שאישה שהייתה עמו בזוגיות התלוננה כי התחזה לאיש משטרה והוציא ממנה כ-60 אלף שקל. על פי החשד, הוא החזיק בתעודת מינוי מזויפת ובציוד משטרתי שאותו הציג לנשים

גבר אזוק. AP
החשוד יובא מחר להארכת מעצר/AP

תושב דימונה בשנות ה-30 לחייו נעצר בשבוע שעבר בחשד שהתחזה בפני נשים שעמן היה בזוגיות לקצין משטרה, וכך הוציא מהן עשרות אלפי שקלים במרמה. על פי החשד, הגבר הציג עצמו כשוטר באתרי היכרויות ואף השיג ציוד משטרתי ותעודת מינוי מזויפת שאותה הציג לנשים. במהלך חקירתו הוא החשוד קשר את עצמו לעבירות המיוחסות לו. הבוקר (שלישי) הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

החשוד נעצר בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני כשבוע, במסגרתה דיווחה אישה על כך שגילתה להפתעתה שבן זוגה בעשרת החודשים האחרונים רימה אותה והתחזה לקצין משטרה. לדבריה, הוא סיפר כי הוא משרת ביחידה מיוחדת ואף הציג בפניה תעודת מינוי משטרתית וכלי נשק.

לטענת המתלוננת, בעשרת החודשים שבהם התנהל הקשר הזוגי בין השניים היא העבירה לו כ-60 אלף שקלים, אותם שכנע אותה לכאורה לתת לו במרמה. בימים האחרונים איתרו חוקרי המשטרה אישה נוספת שעמה קיים החשוד לכאורה מערכת יחסים, שבמהלכה שכנע אותה להעביר לו כספים.

במהלך חיפוש שנערך במכוניתו של החשוד נמצא ציוד משטרתי כמו מערכת כריזה ו"צ'קלקה" כחולה, וכן מסמכים שונים. יתרה מזו, נמצאו ברכבו שני אקדחים שנראו זהים לאקדחי גלוק, הנמצאים בשימוש במשטרה. עם זאת, בבדיקה עלה כי לא מדובר באקדחים אמיתיים.

עוד בוואלה! NEWS:
הבנק דורש למכור את הג'יפ של ענבל אור: "לא עמדה בתשלומים"
נהג משאית הורשע בהריגת שבעה בני אדם לפני שלוש שנים בנשר
אושרה בקשת קצב להאריך את מועד הגשת הערעור על אי קיצור עונשו

(עדכון ראשון: 22:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully