וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק דורש למכור את הג'יפ של ענבל אור: "לא עמדה בתשלומים"

16.5.2016 / 20:20

שבוע לאחר שנקבע כי עליה להתפנות מדירתה, ביקשו הבנק ומפרק החברה למכור את הרכב היוקרתי של אור, שנקנה בכ-850 אלף שקל. בבקשה נכתב כי יזמית הנדל"ן עיכבה עד כה את מסירת הג'יפ, ועל כן יש חשיבות גבוהה למכירתו המיידית

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: אביב אירגז

(ענבל אור פרצה בבכי בבית המשפט: "עצרו את הזוועה הזו")

במקביל למאבקה של ענבל אור נגד פינויה מהדירה שאליה פלשה בגבעתיים, ביקש היום (שני) בנק מזרחי טפחות לממש את השעבוד על ג'יפ הלנדרובר שלה ולמכור אותו. נציג הבנק, עו"ד עמית פינס, הגיש בקשה משותפת יחד עם מפרק החברה עו"ד איתן ארז כדי להעמיד את כלי הרכב היוקרתי למכירה.

מהמסמכים שהוגשו לבית המשפט המחוזי בלוד עולה כי הג'יפ, שיוצר בשנת 2014, נרכש על ידי חברת "אור סיטי" בחודש מאי של אותה השנה מחברת "המזרח" לשיווק כלי רכב. הוא נקנה ב-858,225 שקלים כאשר מחירו כלל אביזרים ומע"מ, ולצורך רכישתו לקחה החברה הלוואה של כ-600 אלף שקלים מהבנק.

לקריאה נוספת:
המפרק על מיזמי ענבל אור: דירות "בנויות" לא הוקמו, שיפוצים לא שולמו
ענבל אור פרצה בבכי במהלך הדיון: "תעצרו את הזוועה הזו"
העלימה דירה במנהטן: "הדוח של ענבל אור לא מדויק וחסר"

ענבל אור דיון בבית המשפט 3.4.2016. מגד גוזני
עדיין חייבת לבנק יותר מ-400 אלף שקל עבור הג'יפ. אור/מגד גוזני

בבקשת מכירת הג'יפ נכתב, בין היתר, כי יתרת ההלוואה שניטלה על מנת לרכוש אותו עומדת כעת על כ-405 אלף שקלים, וכי כלי הרכב שועבד לבנק לשם הבטחת החזרתה. "קיימת חשיבות גדולה למימוש מהיר ותכליתי של הרכב, שכן כל עיכוב במכירתו ישפיע באופן ישיר על ערכו בהתאם למחירון", נכתב בבקשה.

נציג הבנק ומפרק החברה ציינו בנוסף כי בתהליך לקיחתו של כלי הרכב מידיה, התנהלה אור באופן שגרם לעיכוב בתהליך. השניים כתבו כי זה כמה חודשים יזמית הנדל"ן אינה עומדת בתחייבויותיה בהסדרת התשלומים על הג'יפ היוקרתי. הם ביקשו למנות אותם לכונסי הנכסים האחראיים על מכירת כלי הרכב, תהליך שבמסגרתו עתידה להתקבל הערכת שמאי ויפורסמו מועדים לקבלת הצעות לרכישתו.

תהליך פירוק החברה ומימוש הנכסים של אור טרם הסתיים, ולפני שבוע הורה בית המשפט המחוזי בתל אביב כי על אשת העסקים ענבל אור לפנות את הדירה שאליה "פלשה" ברחוב הל"ה בגבעתיים. זאת, מאחר שבניגוד לטענותיה, הנכס אינו בבעלותה והוא שייך לאחת מהחברות שלה - ולכן משועבד לבנק. אור חויבה לפנות את הדירה עד ה-1 ביוני בשעה 11:00 מכל חפציה האישיים, ולמסור אותה לחזקת המפרק עו"ד ארז.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully