וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנים אחרי האסון המשפחתי, לילך שם טוב שוב אימא: "בחרה בחיים"

16.5.2016 / 18:30

קרוביה של שם טוב, שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיה, מספרים כי "ניצחה אחרי כל העצב". אחותה סיפרה לאולפן וואלה! NEWS על ההתרגשות הגדולה: "היא תנסה לבודד את הילדה מהנעשה בעבר ותאפשר לה ילדות אחרת"

עריכה: ניר חן

"השמחה גוברת על הכול, היא בחרה בחיים והיא צודקת לגמרי. היא ניצחה" - כך אמרה היום (שני) גליה סיבוני, אחותה של לילך שם טוב, שילדה אתמול בת, שש שנים לאחר שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיהם. סיבוני סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על יציאתה של אחותה מהמצב הקשה שאליו נקלעה לאחר הרצח, וכי היא מתאוששת מהניתוח הקיסרי הלא פשוט שעברה.

"אחרי כל העצב, מה שעברה וכל מה שהיא חוותה, סוף סוף היא מחבקת תינוקת. זו שמחה בלב, זה החיים שלה. היא ניצחה", אמרה סיבוני. היא הוסיפה כי היו רגעי שבירה רבים בדרכה להיריון הנכסף, אך "החיים גדולים הרבה יותר מאיתנו".

עוד בוואלה! NEWS:
הולך לכלא: הזמר קובי פרץ שהעלים מס נידון לשנתיים מאסר
אש פרצה בשוק הסיטונאי בירושלים וכילתה מחסנים ורכבים; בית כנסת פונה
בתוך דקות: הרוג בתאונת פגע וברח בחיפה, שניים נהרגו בתאונה בנגב

לילך שם טוב, גרושתו של דרור בן דרור בגזר דינו בבית משפט מחוזי פתח תקווה, יולי 2012. נמרוד סונדרס
לילך שם טוב, גרושתו של דרור בן דרור בגזר דינו בבית משפט מחוזי פתח תקווה, יולי 2012/נמרוד סונדרס

סיבוני התייחסה גם לפרשה הכואבת מלפני שש שנים, אז השקה בעלה לשעבר של שם טוב, איתי בן דרור, את שלושת ילדיהם במיץ מהול בכדורים, ולאחר מכן דקר אותם מספר רב של פעמים. "האמת שאני לא כל כך מעוניינת על מה שהיה בעבר. אני מאמינה שהרווחה תלמד את הלקח שלה. היו מחדלים ואני מקווה שבכך היא יצאה מהסיטואציה הנוראית הזאת", הסבירה.

"השמחה היא אדירה וללילך עדיין קצת קשה לעכל והיא די לא מרגישה טוב, ניתוח קיסרי זה לא פשוט", סיפרה. "אני מאמינה שהיא תנסה לבודד את הילדה מהנעשה בעבר, כדי לנסות לאפשר לה ילדות אחרת".

שם טוב ילדה אתמול בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שניסתה להיכנס להיריון תקופה ארוכה. "ידעתי שאנשים יתרגשו אבל לא שערתי שאזכה לכזו אהבה", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully