וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון": 6 שנים אחרי שילדיה נרצחו בידי אביהם - לילך ילדה בת

16.5.2016 / 0:25

לילך שם טוב, שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיה בחנק ובדקירות ביום הולדתה, ילדה בת בבית החולים שיבא לאחר ניסיונות ארוכים להרות. חבריה: "האושר מלווה בדמעות, אך היא צמחה מהטרגדיה"

צילום: שלומי גבאי

שש שנים לאחר שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיה, לילך שם טוב ילדה אתמול (ראשון) בת בבית החולים שיבא בתל השומר. בתה של שם טוב, שניסתה תקופה ארוכה להיכנס להיריון לאחר הטרגדיה שפקדה אותה בגלל הגרוש איתי בן דרור, היא ניצחון עבורה - כך לדברי חברה. "ידעתי שאנשים יתרגשו אבל לא שערתי שאזכה לכזו אהבה", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

"זה אושר גדול בשבילה. מבחינתה זה ניצחון", אמר חברה הקרוב משה שמה. "אחרי אובדן של שלושה ילדים, לא בטוח שמצליחים להביא עוד. היה לחץ גדול ומתח של הסיפור מהעבר. זה היה לא קל, אבל הנה, יום מאושר. אושר כמובן מלווה בדמעות וכאב, הכל ביחד מתערבב. זה המוטיב שלה בחיים, זה ניצחון כי היא הלכה נגד חוקי הטבע".

עוד בנושא:
תובעת 11 מיליון שקל מבעלה לשעבר שרצח ילדיה
שלושה מאסרי עולם לאיתי בן דרור, שרצח את ילדיו
גרושתו של בן דרור באזכרת ילדיה: "החיים אכזריים"

לילך שם טוב, באזכרה של ילדיה אותם רצח בעלה לשעבר איתי בן דרור. שלומי גבאי
"חיכינו לזה הרבה זמן". שם טוב באזכרה לילדיה לפני 5 שנים/שלומי גבאי

חני דינור, חברה נוספת של לילך, סיפרה כי "אפשר להוריד את הכובע כל מה שהיא עשתה ואיך שהיא צמחה. שמחה גדולה. אני מלווה אותה כבר כמה שנים, מאז הרצח המזעזע ועם הרבה תפילות והרבה ניסיונות ונחישות והתמדה. היא באמת בחורה שאפשר להוריד את הכובע על מה שהיא עשתה עם הסיפור הטרגי הזה ואיך שהיא צמחה ממנו. אני רק יכולה להגיד שזאת שמחה מאוד גדולה. חיכינו לזה הרבה מאוד זמן. יש לה בת, מה יכול להיות יותר טוב מזה?".

בקיץ 2010 רצח בן דרור את שלושת ילדיו – אור בן חמש, רוני בת שמונה ועומר בן עשר - בביתו שבנתניה, ביום הולדתה של לילך, וזאת כנקמה על שנפרדה ממנו. הוא תכנן עבורם "יום כיף", ובערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, מהל כדורים בכוסות המיץ שלהם. לאחר שהילדים הלכו לישון, נטל בן דרור מגבת, חנק כל ילד בתורו ודקר אותם בסך הכל 153 פעמים בכל חלקי גופם.

(עדכון ראשון: 22:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully