וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת 11 מיליון שקל מבעלה לשעבר שרצח ילדיה

גלעד גרוסמן

14.7.2013 / 22:15

לפני כ-3 שנים רצח איתי בן דרור את 3 ילדיו כנקמה על הפרידה מאשתו, לילך שם טוב. כעת היא תובעת גם את הגורמים הציבוריים שטיפלו בבעלה, שאחראים לטענתה לטרגדיה שפקדה אותה

לילך שם טוב, שילדיה נרצחו על ידי בעלה לשעבר, הגישה היום (ראשון) לבית המשפט לענייני משפחה תביעה בסך של כ-11 מיליון שקלים נגד הרוצח איתי בן דרור ושורה של משרדים ממשלתיים וגופים שונים שלטענתה היו צריכים למנוע את הרצח.

בקיץ 2010 רצח בן דרור את שלושת ילדיו – אור בן 5, רוני בת 8 ועומר בן 10 בביתו בנתניה, ביום הולדתה של לילך וזאת כנקמה על שנפרדה ממנו. הוא תכנן עבורם "יום כיף", ובערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, מהל כדורים בכוסות המיץ שלהם. לאחר שהילדים הלכו לישון, נטל בן דרור מגבת, חנק כל ילד בתורו ודקר אותם, בסך הכל 153 פעמים בכל חלקי גופם.

לילך שם טוב, באזכרה של ילדיה אותם רצח בעלה לשעבר איתי בן דרור. שלומי גבאי
פנתה פעמים רבות לעזרת הרשויות. שם טוב באזכרה לילדיה/שלומי גבאי

על פי כתב התביעה שהגישה שם טוב, בתקופה של פחות משנה מאז פרידתם וגירושיהם, מצבו הנפשי של בן דרור החל להידרדר. הוא החל להתנהג בצורה מאיימת, אושפז כמה פעמים, ניסה להתאבד כמה פעמים, החביא סכינים ואף נעצר על ידי המשטרה בגין מעשים אלו, אולם לבסוף שוחרר. לטענתה, היא פנתה פעמים רבות לעזרת הרשויות לצורך קבלת עזרה מקצועית ומהימנה בטיפול בילדיה ובשמירה על שלומם, אולם ללא הועיל. לטענתה, היא סמכה על עצתם ועזרתם המקצועית של הגורמים המוסמכים בטיפול בילדיה ובהגנה עליהם ופעלה על פי הנחייתם.

עוד נטען, כי מסוכנתו של בן דרור נבחנה על ידי גורמי הרווחה מבלי שנערכה כל חוות דעת פסיכיאטרית מקצועית, וכי מעט לפני הרצח הופסק הפיקוח על הסדרי הראיה של בן דרור עם ילדיו, ללא התייעצות מסודרת בין שירותי הרווחה לבין שירותי בריאות הנפש. בתביעה נטען כי הגורמים הציבוריים שטיפלו בבן דרור באופן עקיף או ישיר אחראים גם לטרגדיה שפקדה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully