וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב לשעבר הואשם בהריגת חברו ליחידה: "הקליע פגע בפניו"

16.5.2016 / 0:22

הפרקליטות טענה כי גלעד ויזמן ירה באבי גרונוב בעת שיחה חברית במגוריהם בבסיס שבעוטף עזה, בינואר 2015. בתחילה עלתה הסברה כי מדובר בפליטת כדור, אך עם התקדמות החקירה השתנתה הסברה

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד גלעד ויזמן, לוחם מג"ב לשעבר, בגין הריגת חברו ליחידה. ויזמן, בן 21 מאופקים, מואשם כי ירה למוות בסמל שני אבי גרונוב במהלך שיחה בחדר המגורים בבסיס יד מרדכי שבעוטף עזה.

המקרה אירע בינואר של השנה שעברה, לפי הפרקליטות במהלך שיחה חברית בין ויזמן לשלושה לוחמים אחרים, שבמקביל אליה טיפל באקדחו. במהלך השיחה, ויזמן הפנה לגרונוב אמירה מתגרה, כיוון את נשקו לעברו וירה לעבר פניו. לפי כתב האישום, "מהנשק נורה קליע, שפגע בפניו של המנוח, וגרם למותו".

תחילה נחקר החשד כי ויזמן פלט את הכדור בשגגה, אך עם התקדמות החקירה עלו החשדות לפיהם גרונוב, בן 19 במותו, נורה למוות. הוא הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות. "הוא היה ילד מקסים שכולם אהבו", סיפר אביו לאחר המקרה בביתו שבשדרות. "הוא אחד שלא עשה אף פעם שום דבר רע לאף אחד. הוא ילד מאוד חביב ומקובל בחברה. הוא היה גם חייל מצטיין וממש ילד שכל עתידו לפניו, לא תשמע מאף אחד מילה רעה עליו".

עוד בנושא:
לוחם מג"ב נהרג בדרום: כפי הנראה מפליטת כדור של חברו
אביו של לוחם המג"ב שנהרג מפליטת כדור: "ילד שכולם אהבו"
פליטת כדור? נבדק חשד שלוחם מג"ב הרג את חברו לצוות

(עדכון ראשון: 22:21)

הלוחם שנהרג מפליטת כדור הובא למנוחות: "מוות מיותר". צילום מסך
הלווייתו של אבי גרונוב, בינואר 2015/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully