וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת כדור? נבדק חשד שלוחם מג"ב הרג את חברו לצוות

15.1.2015 / 9:09

מח"ש בודקת אם סמל-שני אבי גרונוב נורה למוות על ידי חברו לצוות במהלך משחק בנשק. על פי החשד, החבר כיוון את נשקו לעבר גרונוב וככל הנראה דרך אותו. הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים

צילום: דוברות מג"ב, שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) בודקת חשד שלוחם משמר הגבול סמל-שני אבי גרונוב לא מת אתמול (רביעי) מפליטת כדור אלא נורה למוות על ידי חברו לצוות. על פי החשד, אתמול בשעות הבוקר בעת שהיו השניים בחדר בבסיס מג"ב בקיבוץ יד מרדכי שבדרום יחד עם כמה לוחמים נוספים, ובמהלך משחק, כיוון החשוד את נשקו האישי לעבר גרונוב. בהמשך, ככל הנראה, דרך החשוד את נשקו וכתוצאה מכך נורה כדור אשר פגע בפניו של גרונוב והרג אותו.

בצוות דרום של מח"ש, שם מתנהלת החקירה, אומרים כי החשוד שיתף פעולה עם החוקרים ושחזר את האירוע, ואתמול בערב הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

עוד בוואלה! חדשות:
הפריימריז בבית היהודי: שקד במקום הראשון, דיין נדחק
הסערה חוזרת? שלג כבד בחרמון, שיטפונות בים המלח
חשד לשחיתות: המשטרה פשטה על מנהל מקרקעי ישראל

סמל שני אבי גרונוב לוחם מג"ב  שנהרג מפליטת כדור. דוברות מג"ב,
"ילד מקסים שכולם אהבו". סמל-שני אבי גרונוב/דוברות מג"ב

גרונוב, בן 19, הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות. "הוא היה ילד מקסים שכולם אהבו", סיפר אתמול אביו של אבי, אריה גרונוב, בביתו שבשדרות. "ילד מוכר, גם במסגרת בית הספר וגם במסגרת הצבאית. הוא אחד שלא עשה אף פעם שום דבר רע לאף אחד". כשנשאל לגבי השתלשלות האירועים שהובילה למות בנו, אמר גרונוב כי המשפחה עדיין לא קיבלה תשובות לגבי החקירה. "כרגע זה נמצא תחת חקירה, עדיין לא קיבלנו תשובות. אמרו שהייתה פליטת כדור של חבר שהיה שם, אבל כל הנושא נמצא בחקירה, יתנו לנו תשובות סופיות בתום החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully