וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר רפובליקני: לאיש לא אכפת מהטענות על יחס מבזה לנשים מצד טראמפ

יו"ר הוועדה הלאומית של המפלגה טען: "אני לא יודע אם זה אמיתי". להערכתו, יו"ר בית הנבחרים יביע תמיכה רשמית בטראמפ בזמן הקרוב. על האפשרות של מועמד רפובליקני אחר: "זאת תהיה התאבדות"

צילום: מתוך רשת CNN, עריכה: יאיר דניאל

(טראמפ על עיתונאית פוקס מייגן קלי, באוגוסט האחרון: "דיממה מכל מקום")

יו"ר הוועדה הלאומית של המפלגה הרפובליקנית, ריינס פריבוס, טען היום (ראשון) בריאיון לרשת "פוקס" כי "לאנשים לא אכפת" מהתחקיר של "ניו יורק טיימס" שפורסם אתמול, שחושף עדויות של כ-50 נשים שהוטרדו או זכו ליחס שוביניסטי מצד המועמד הרפובליקני המסתמן לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ. "אתה יודע, הרבה דברים מפריעים לי", הבהיר פריבוס, לאחר שנשאל אם הטענות המדוברות לא מדאיגות אותי, אולם הבהיר: "עבדנו על הפריימריז הזה יותר משנה. אני חושב שכל הסיפורים האלה, שיוצאים כל כמה שבועות – לאנשים לא אכפת".

"אני לא יודע אם זה אמיתי", הוסיף. "זה משהו שדולנד טראמפ יהיה חייב לענות עליו". לדבריו, ברמיזה לתחרות הצפויה בין טראמפ לקלינטון, "העניין הגדול יותר הוא אם אנשים לא זורקים אבנים בבית מזכוכית. כשאנשים צבועים, אז לסיפורים האלה יש להם השפעה". זאת, ברמיזה לטענות בדבר יחס בעייתי לנשים מצד הנשיא לשעבר ביל קלינטון, בעלה של הילרי, שחזרו לכותרות בחודשים האחרונים.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיקות בשפתיים והערות על משקל: יחסו הבעייתי של טראמפ לנשים
דיווח בארה"ב: בכירים רפובליקנים הגבירו המאמצים לבלימת טראמפ
המדינות המתנדנדות יכריעו: ההיסטוריה ממליכה את טראמפ, אך הסקרים לרעתו

"לא נראה לי שדונלד טראמפ וחייו האישיים, זה משהו שאנשים מסתכלים עליו ואומרים, 'אני מופתע שהיו לו חברות בעבר'", סיכם פריבוס. הטענות המועלות בתחקיר של "ניו יורק טיימס" כוללות הערות פוגעניות, מקרים של הטרדה מינית פיזית והתנהגות מבזה כלפי המתחרות ב"מיס יוניברס", שהיה בעליה.

לטענתו של פריבוס, הציבור האמריקני פשוט מחפש "מועמד שיכול לעשות את העבודה". הוא הוסיף כי הוא מעריך שיו"ר בית הנבחרים פול ראיין, הרפובליקני הנבחר הבכיר ביותר, יביע בקרוב תמיכה פומבית במועמד לנשיאות דונלד טראמפ. "אני אהיה מופתע אם לא נגיע לשם בקרוב", הבהיר. "אני חושב ששניהם הגיעו בציפייה לפגישה טובה, אבל אני חושב שהם עזבו והרגישו שהיא הייתה מצוינת", הוסיף, בהתייחסות לפגישה בין השניים בשבוע שעבר בוושינגטון.

יו"ר בית הנבחרים פול ראיין במסיבת עיתונאים, וושינגטון, 12 במאי 2016. רויטרס
"זה יהרוס את המדינה לשנים רבות". ראיין במסיבת עיתונאים לאחר הפגישה עם טראמפ/רויטרס

כמו כן, התייחס פריבוס לדיווחים על התארגנות בצמרת המפלגה הרפובליקנית למנות מועמד במקומו של טראמפ, וטען: "החוק מקשה מאוד על כך. הם יכולים לנסות, אך זאת משימת התאבדות". לדבריו, "זה יהרוס את המדינה לשנים רבות. זה מסוכן מאוד, ויש דרכים אחרות להבטיח את הדברים שחשובים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully