וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בחיזבאללה אחרי הרג הבכיר; אב דרס את בנו: כותרות השבת

ארגון הטרור הודיע שמוסטפא בדר א-דין חוסל בידי המורדים. תינוק בן שנה נדרס למוות בחצר בית בגליל המערבי. פלסטיני נעצר בחשד לתכנון פיגוע ובכליו נמצאו מדי שוטר. כותרות סוף השבוע

צילום: רויטרס

חיזבאללה: בכיר הארגון שחוסל בסוריה נהרג בהפגזה של המורדים

חיזבאללה פרסם הבוקר הודעה לפיה בכיר הארגון מוסטפא בדר א-דין, שהיה אחראי לפעילותו בסוריה, חוסל בהפצצה שמקורה ב"קבוצות כופרות" המזוהות עם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). עם זאת, הארגון הסורי לזכויות אדם פרסם הודעה שבה הכחיש את טענת חיזבאללה, ולפיה הבכיר לא נהרג מאש המורדים. בדר א-דין חוסל בליל יום שישי בשדה התעופה בדמשק, ומוקדם יותר עלו דיווחים בתקשורת הלבנונית לפיהם ישראל היא האחראית להפצצה שבה נהרג.

על פי דיווח בעיתון "אל-אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה, טיל מונחה חדיש פגע במרחק שני מטרים מהמבנה שבו שהה בדר א-דין. למרות הודעת ארגון חיזבאללה כי כל האפשרויות פתוחות בנוגע לגורם העומד מאחורי החיסול, מדובר לפי הדיווח בטיל מתוחכם במיוחד שדורש מעקב מדויק אחר המיקום - יכולת שיש למדינות מתקדמות בלבד.

תינוק בן שנה נדרס למוות בידי אביו בחצר ביתם בגליל המערבי

תינוק בן שנה מת הבוקר לאחר שנפצע באורח אנוש מפגיעת כלי רכב שבו נהג אביו בחצר ביתם ביישוב חורפיש שבגליל המערבי. מפרטים ראשוניים עלה כי האב הבחין שפגע בבנו, לקח אותו וחבר לניידת מד"א בצומת הסמוך ליישוב. צוות מד"א העניק לתינוק טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה.

עם הגעתו לבית החולים הוכנס התינוק לחדר ההלם, שם לאחר פעולות החייאה נוספות נקבע מותו. כוחות של המשטרה ובוחני תנועה הגיעו לזירת האירוע.

פלסטיני נעצר בחשד שתכנן פיגוע; בכליו אותרו מדי שוטר חדשים

תושב בית לחם בן 36 נעצר היום בחשד שתכנן להוציא לפועל פיגוע. בחיפוש בכליו של החשוד לאחר מעצרו נמצאו מדים חדשים של שוטר. הוא נעצר בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרה על אודות כוונותיו.

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל יצאו לביתו של החשוד במטרה לעצור אותו. באזור מישור אדומים הם הקימו עמדת בידוק יזומה, שבה הצליחו לעצור את החשוד כשנסע במונית פלסטינית. כעת נבדקת האפשרות שהמדים שהיו ברשותו נועדו לשמש אותו לביצוע פעולת טרור. החשוד הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פוטין על צעדי נאט"ו במזרח אירופה: "רוסיה תנטרל איומים נגדה"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התייחס אתמול למהלכיהן האחרונים של ארצות הברית ונאט"ו במזרח אירופה, וקבע כי מוסקבה "תנטרל איומים העולים נגדה" באזור. הדברים נאמרו על רקע הפיכתה של מערכת טילים אמריקנית שהוצבה ברומניה למבצעית, מהלך שלדברי פוטין מיועד להחליש את כוחה הגרעיני של רוסיה. עוד הוסיף הנשיא כי מוסקבה תגדיל את תקציב הביטחון שלה, זאת על אף שלטענת נאט"ו, הצעד האחרון ברומניה נועד להגן על המדינה הסובייטית לשעבר מפני איומים מהמזרח התיכון.

פוטין איים בתגובה אפשרית של רוסיה בפני גורמים רשמיים במוסקבה ואמר כי "המערכת שהוצבה ברומניה אינה מערכת הגנה". לדבריו, "זהו חלק מפוטנציאל אמריקני גרעיני שהם מנסים להביא לפריפריה. במקרה הזה, מזרח אירופה היא הפריפריה. אנשים שמקבלים החלטות כאלה צריכים לדעת שעד עכשיו הם חיו חיים רגועים ובטוחים יחסית".

ח"כ כבל על המגעים לממשלת אחדות: "רוב הסיכויים שלא יתממשו"

חבר הכנסת איתן כבל (המחנה הציוני) התייחס היום במהלך אירוע "שבתרבות" שנערך בראשון לציון למגעים בין יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו על כניסת מפלגתו לממשלה. לדבריו, "נכון לרגע זה, רוב הסיכויים שלא תקום ממשלת אחדות. אם לא יהיה מהלך שישנה את פני המדינה, אני לא אהיה בפנים ואני מאמין שגם הרצוג לא יהיה".

כבל הוסיף כי לא ייקח חלק בממשלה שמולה נלחם בנושא מתווה הגז מאז הבחירות האחרונות. "אני לא אהיה בממשלה שניהלתי מולה קרב איתנים כדי לשנות את מתווה הגז ולבסוף הוא יישאר כמו שהוא", אמר.

בנגלדש: יותר מ-50 בני אדם נהרגו ממכות ברק

יותר מ-50 בני אדם נהרגו ביומיים האחרונים כתוצאה מפגיעות ברקים בבנגלדש - כך נמסר היום מהמשטרה במדינה. רבים מההרוגים הם חקלאים שנהרגו בזמן שעבדו בשדותיהם במהלך סופות. קורבנות נוספים היו שני סטודנטים שהוכו בברק בעת ששיחקו כדורגל בבירה דאקה, וכן נער שיצא למטע על מנת לקטוף מנגו

בשנה האחרונה אירעו כמה סופות ברקים בבנגלדש שחלקן הוגדרו חמורות במיוחד. מומחי אקלים טוענים כי הסיבה לכך היא עלייה בטמפרטורות במדינה כמו גם הרס היערות בה.

פעוט בן שנתיים נפגע ממכונית בצפון השומרון; מצבו קשה

פעוט בן שנתיים נפצע אמש באורח קשה מפגיעת כלי רכב בהתנחלות מבוא דותן שבצפון השומרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מונשם ומורדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully