וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלפים פונו מבתיהם בשל שריפה רעילה במתקן פסולת לצמיגים

13.5.2016 / 22:50

הרשויות הורו על פינוי 9,000 תושבים ממתחם דירות גדול בעיירה ליד מדריד בעקבות השריפה, שהעלתה עשן סמיך ורעיל לתוך עיירה ליד מדריד. טרם דווח על נפגעים בשריפה, שעל פי ההערכות נגרמה מהצתה מכוונת

שריפת ענק התפשטה באתר פסולת לצמיגים בסמוך לעיירה ססנייה שליד מדריד בספרד 13 מאי 2016. רויטרס, רויטרס
כ-70% מהצמיגים נשרפו. אתר הפסולת, היום/רויטרס, רויטרס

כ-8,000 בני אדם פונו ממתחם דירות גדול בשל שריפה גדולה שפרצה במהלך הלילה באתר פסולת לצמיגים, והעלתה עננים שחורים של עשן רעיל אל תוך העיירה ססנייה הסמוכה למדריד שבספרד. הרשויות הורו על פינויים של אלף דיירים נוספים מן המתחם, שנמצא במרחק של פחות מקילומטר מאתר הפסולת. מהשלטון האזורי בקסטילה לה מנצ'ה נמסר כי אמבולנסים נשלחו אל המתחם כדי לפנות אנשים עם בעיות בריאות שאין באפשרותם לעזוב עצמאית. עד כה לא נרשמו נפגעים בשריפה, שהרשויות מאמינות כי נגרמה מהצתה מכוונת.

ההוראה לפינוי ניתנה בשל תנאי מזג אוויר שהשתנו במהלך הלילה והגבירו את הסיכוי להתפשטות העשן הסמיך, למרות התקדמות צוותי הכיבוי בהשתלטות על האש באתר הפסולת. על פי ההערכות, כ-70% מהצמיגים נשרפו במהלך היום באתר. לדברי פרנציסקו מרטינז, השר האזורי לאיכות הסביבה, אין לרשויות הערכה באשר למועד סיום מבצע הכיבוי.

עוד בוואלה! NEWS:
מחווה לחומת ברלין: גרפיטי בליטא מציג את טראמפ ופוטין מתנשקים
הפיגועים בבריסל: האחראי על המטרו קיבל התרעה - למייל שגוי
גרמניה מתכננת לבטל את הרשעתם של עשרות אלפי הומואים

שריפת ענק התפשטה באתר פסולת לצמיגים בסמוך לעיירה ססנייה שליד מדריד בספרד 13 מאי 2016. רויטרס, רויטרס
110 אלף טון של צמיגים משומשים. אתר הפסולת, היום/רויטרס, רויטרס

בשל השריפה, אחד מבתי הספר באזור ביטל את הלימודים בעקבות השריפה, ודרך ראשית בקרבת ססנייה נסגרה לתנועה למשך שלוש שעות. שני מסוקי כיבוי נשלחו במשך היום לאתר הפסולת לצורך השתלטות על האש, ועד אחר הצהריים איבד העשן את מירב הסמיכות שלו. הממונה על לוחמי האש במדריד, לואיס וילרואל, סיפר כי מחסומי אש שהותקנו סייעו אף הם במאמץ הכיבוי.

העשן הסמיך שהתפשט בעקבות השריפה נראה עד מדריד, שנמצאת במרחק של יותר מ-30 קילומטרים מהמקום. ראש עיריית ססנייה, קרלוס ולזקואז, אמר בריאיון לתחנת רדיו מקומית כי אתר הפסולת לצמיגים שבו אירעה השריפה נחשב לגדול ביותר באירופה. על פי דיווח העיתון הספרדי המוביל אל פייס, האתר הכיל 110 אלף טון של צמיגים משומשים. הוא מוכר באזור כ"בית הקברות לצמיגים" והוכרז בלתי חוקי ב-2003, משום שהיה חסר את האישורים הנחוצים. מאז ועד היום התלבטו הרשויות באשר לאופן ההתמודדות הראוי עם סוגיית האתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שריפת ענק התפשטה באתר פסולת לצמיגים בסמוך לעיירה ססנייה שליד מדריד בספרד 13 מאי 2016. רויטרס
שני מסוקי כיבוי נשלחו לאתר הפסולת לצורך השתלטות על האש. השריפה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully