וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שברח מגמילה: נעצר "גדול גנבי האופניים" בתל אביב

10.5.2016 / 13:08

מעצר תושב העיר בן 29 הוארך ביממה, לאחר שהתברר כי 32 כתבי אישום הוגשו נגדו השנה, רובם על גניבת אופניים. הוא נעצר כשהוא רוכב על אופניים שגנב, על פי החשד, וכשברשותו מספרי פלדה גדולים

רוכב אופניים, תל אביב. 1 במאי 2016. מגד גוזני
החשוד צולם גונב שני זוגות אופניים תוך שעתיים. למצולם אין קשר לכתבה/מגד גוזני

משטרת תל אביב עצרה היום (שלישי) את גיאורגי מנגדזה, תושב תל אביב בן 29, שהוגדר על ידה גדול גנבי האופניים בישראל. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו ביממה. במהלך הדיון, הציג החוקר רב-סמל מתקדם יגאל נורדסון לשופטת חיותה כוחן את פעילות המשטרה במטרה ללכוד את החשוד, וסיפר כי מתחילת השנה הוגשו נגדו 32 כתבי אישום, רובם על גניבת אופניים.

עורכת הדין סנדי אלמוגי, המייצגת את מנגדזה, טענה כי המשטרה השלימה את מרבית החקירה ואין צורך להמשיך ולהחזיקו במעצר. עם זאת, קבעה השופטת כוחן כי "נגד החשוד עומדים ותלויים 32 כתבי אישום, רובם ככולם בעבירות דומות. העובדה כי החשוד ממשיך לבצע עבירות דומות כאשר עומדים ותלויים נגדו כתבי אישום רבים מצביעה על מסוכנות ברמה גבוהה".

עוד בוואלה! NEWS:
הידידה פיתתה, החבר דקר למוות: פוענח רצח נער בן 17 מעפולה
מתנדב התלונן: "שוטר שהטריד אותי מינית - מועמד לקורס קצינים"
המשטרה ביקשה להאריך מעצר אריתריאים כדי לגרשם, בית המשפט סירב

תקנות חדשות לשימוש באופניים חשמליים. מרץ 2016. ניב אהרונסון
מאז שנמלט מגמילה, על פי החשד, הוא גונב אופניים על מנת לממן מנות סם/ניב אהרונסון

מנגדזה, צרכן סמים, נעצר בעבר ושוחרר לתהליך גמילה, אולם ברח משם על פי החשד לפני כחודשיים. מאז, על פי החשד, הוא גונב אופניים, לרוב חשמליים, באופן שיטתי ומוכר אותם, על מנת לממן מנות סם.

בימים האחרונים ריכזו חוקרי משטרת לב תל אביב מאמץ כדי ללכוד את החשוד. הוא נעצר לאחר שנצפה וצולם כשהוא גונב לכאורה שני זוגות אופניים תוך שעתיים. הוא נעצר כשהוא רוכב על אופניים שעל פי החשד גנב ממתקן אופניים להשכרה של עיריית תל אביב, כשברשותו מספרי פלדה גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully