וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: לימד את הכלב שלו להגיב להערות נאציות - ונעצר

תושב דרום המדינה פרסם סרטון שבו נראה הכלב של זוגתו קופץ למשמע המשפט "יהודים לתאי גזים", מגיב במוהל יד לקריאה "הייל היטלר" וצופה בסרטוני תעמולה. לאחר מעצרו התנצל הצעיר: "זו הייתה בדיחה"

צעיר מסקוטלנד נעצר לאחר שפרסם סרטון ביוטיוב שבו נראה הכלב של זוגתו מגיב להערות אנטישמיות נגד יהודים. בסרטון של הצעיר, מרקוס מיצ'אן, נראה הכלב, העונה לשם בודהה, מתעורר וקופץ בכל פעם שהוא שומע את הביטוי "יהודים לתאי הגזים". נוסף לכך, הכלב חונך להרים את ידו, כאילו הוא מצדיע במוהל יד, בכל פעם שהוא שומע את צמד המילים "הייל היטלר". עוד בסרטון, נראה הכלב צופה בקטעי תעמולה של אדולף היטלר.

הסרטון נפתח במיצ'אן שטוען כי "חברה שלי תמיד אמרה כמה שהכלב שלה הוא הכי חמוד, אז חשבתי להפוך אותו לדבר הכי פחות חמוד – לנאצי". בחקירתו טען מיצ'אן כי לא הייתה בכוונתו לפגוע ביהודים וכי אינו גזען. לדבריו, הוא יצר את הסרטון רק כדי לעצבן את זוגתו. "אני מבקש סליחה מהקהילה היהודית. הכוונה שלי לא הייתה לפגוע ואני מתנצל", אמר אחרי החקירה.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
ארה"ב: חיסלנו בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" בעיראק
טלטלה באוסטריה: הקנצלר התפטר בעקבות עליית הימין הקיצוני
סערה בברזיל: יו"ר הבית התחתון ביטל את ההחלטה על הדחת הנשיאה

כלב מסקוטלנד מגיב להערות נאציות. יוטיוב, צילום מסך
"לא התכוונתי לפגוע". הכלב צופה בסרטון תעמולה של היטלר/צילום מסך, יוטיוב

מדוברות הקהילה היהודית בסקוטלנד נמסר כי "אנטישמיות זה לא משהו שיכול להיחשב כבדיחה. זו גזענות שצריך לגנות". אפרים בורוסקי, מנהל הקהילה היהודית במועצה הסקוטית, הוסיף: "להתייחס לרצח של שישה מיליון בני אדם על רקע מוצאם האתני כבדיחה זה דבר שערורייתי".

מי'צאן נעצר ב-28 באפריל בביתו בלנרקשייר, מחוז בדרום סקוטלנד, ושוחרר בתום החקירה. הוא צפוי להגיע לחקירות נוספות. חוקר במשטרה המקומית, דיוויד קוקבורן, הסביר כי לסרטון יש יותר ממיליון צפיות. "הסרטון פוגעני. המעצר מזהיר כי לא נסבול כל פרסום חומר שכזה באינטרנט".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
כלב מסקוטלנד מגיב להערות נאציות. יוטיוב, צילום מסך
קופץ למשמע הערות אנטישמיות. הכלב בודהה/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully