וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לוחמי קומנדו טורקים תקפו יעדים של דאעש בצפון סוריה"

עיתון טורקי דיווח כי קבוצה של 15 עד 20 חיילים מהכוחות המיוחדים של טורקיה השמידו משגרי רקטות של הארגון, שבאמצעותם הוא תוקף עיירות גבול במדינה. עוד דווח כי ארה"ב ורוסיה ידעו על כך מראש

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

כוחות טורקיים מיוחדים פעלו במבצע חשאי על אדמת סוריה, שם השמידו משגרי רקטות שבהם משתמש דאעש כדי לירות לעבר שטח טורקיה – כך דיווחו היום (ראשון) כלי תקשורת במדינה. לפי העיתון יניס פאק, קבוצה של 15 עד 20 לוחמים התקדמו לשטחה של סוריה אתמול, לאחר שהתכוננו למבצע במשך עשרה ימים ואספו מודיעין – עד ששבו לטורקיה הבוקר. אזור הפעילות היה 13 עד 14 ק"מ מדרום לעיירת הגבול קיליקס, שסופגת בתקופה האחרונה רקטות רבות שאותן משגר דאעש.

בעוד הצבא עוד לא מסר הצהרה רשמית בנושא, העיתון דיווח כי מבצעים דומים יצאו אל הפועל כדי למנוע מלוחמי "המדינה האסלאמית" לתקוף את קיליס וכדי ליצור אזור חיץ מדרום לעיירה. צבאות ארצות הברית ורוסיה, הפועלים בסוריה, דווחו על המבצע.

בשבוע שעבר אמר סגן ראש ממשלת טורקיה נעמאן קורטולמוש כי 55 רקטות של דאעש פגעו בקיליקס בשלושת החודשים האחרונים. לדבריו, עשרות לוחמי דאעש נהרגו בתקיפות אוויריות וארטילריות שהגיעו בתגובה. עד כה, לפחות 20 תושבים נהרגו ועוד 70 נפצעו ממטחי הרקטות.

בדיווח נפרד, גורמי צבא טורקיים מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי 55 לוחמי דאעש נהרגו אתמול בצפון סוריה מי ארטילרי של הצבא. לפי הגורמים, שלושה משגרי רקטות ושלושה רכבים נפגעו בתקיפה, פרט לחמושים שנהרגו.

עוד ידיעות על טורקיה
המשרת הנאמן שניסה לפרוס את כנפיו - עד שסולק על ידי ארדואן
טורקיה: עיתונאי בכיר ניצל מניסיון התנקשות – ונשלח למאסר
עשרות הרוגים בהפצצת מחנה פליטים בסוריה: "פשע מלחמה"

לוחמי כוחות מיוחדים טורקיים. יוטיוב, צילום מסך
כוחות מיוחדים מצבא טורקיה/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully