וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת למאה אלף יולדות": שלישיית תאומות זהות נולדה בשרון

שלומי גבאי

8.5.2016 / 14:00

הדאיה בדרן בת ה-33 התפללה לבת אחרי חמישה בנים, ולבסוף שמחה לגלות שברחמה שלוש בנות - שהתפתחו בשליה אחת. לפי מומחי בית החולים "הלל יפה", הבנות חילקו ביניהן משאבים כך שנולדו במשקל אופטימלי. "זה באמת אושר גדול"

הדאיה ואוסמה באדרן עם שלישיית בנותיהן, מרכז רפואי הלל יפה. מאי 2016. המרכז הרפואי הלל יפה,
"התרגשות גדולה". הדאיה והרופאים שיילדו את השלישייה/המרכז הרפואי הלל יפה

הדאיה בדרן, תושבת היישוב זמר שבשרון, ילדה בחודש שעבר שלישיית בנות זהות - תופעה המתרחשת אחת למאה אלף לידות. זה היה הריונה השישי של בדרן, שהתפללה לבת לאחר חמישה בנים, ולבסוף היא קיבלה שלוש תינוקות חדשות. הבנות הקטנות, לוג'יין, אלין ותאלין, שוחררו היום (ראשון) מבית החולים הלל יפה בחדרה שבו נולדו, זאת לאחר שעלו במשקל והראו כי התפתחותן תקינה.

"כמי שגדלה כבת יחידה להוריי, רציתי מאוד משפחה גדולה. בהיריון האחרון, שישי במספר וספונטני לחלוטין, התפללתי לבת", סיפרה הדאיה בת ה-33. לאחר שבבדיקה התגלה כי היא נושאת ברחמה שלישייה, ושכל התינוקות נמצאים בשליה אחת, הוכנסה הדאיה למעקב של המרפאה להיריון בסיכון בבית החולים. היא אף אושפזה כמה פעמים בשל צירים מוקדמים, וב-10 באפריל נולדו שלוש הבנות בניתוח קיסרי, כשהייתה בשבוע ה-32 להריונה.

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט קבע: ענבל אור תפנה את הדירה שאליה פלשה בגבעתיים
"יש לו בלאגן עם שירזי": ההקלטות שחושפות את סכסוכי "הנסיך" של עולם הפשע
מממשים את החזון: ערב הסעודית ביטלה את משרד הנפט

הדאיה ואוסמה באדרן עם שלישיית בנותיהן, מרכז רפואי הלל יפה. מאי 2016. המרכז הרפואי הלל יפה,
העובריות חילקו ביניהן את המשאבים - ונולדו במשקל מיטבי. אוסמה, הדאיה ובנותיהן החדשות/המרכז הרפואי הלל יפה

"מדובר באירוע נדיר שבספרות המקצועית מצוין שמתרחש באחד בכמאה אלף הריונות", ציין ד"ר חיים דוד, מנהל חדר הלידה בהלל יפה, שיילד את שלוש בנותיה של הדאיה. "כיום, לרוב, שלישיות אינן מתקבלות באופן ספונטני, וההמלצה בהריון מרובה עוברים היא לבצע דילול בגלל הסיכון לאם ולתינוקות. במקרה הזה, דילול בכלל לא היה אופציה כי כולן היו בשליה אחת, וכל שנותר הוא לעשות מעקב היריון צמוד ו'לסחוב' את ההיריון ככל הניתן לשבוע מתקדם".

ד"ר מיכאל פלדמן, מנהל מחלקת יילודים ופגים, שטיפל בבנותיה של הדאיה, שיבח אותה ואת הצוות שביצע את מעקב ההיריון. "בזכות מעקב ההיריון ובזכות ההקפדה של הדאיה, היא הגיעה לשבוע מתקדם, שבו לתינוקות היה סיכוי מצוין להיוולד עם מינימום בעיות בריאות, כפי שאכן היה בפועל. שנית, אפשר לומר שגם הילדות, בעודן בבטן האם, 'חילקו' את המשאבים של סוכר-חלבון-שומן ביניהן באופן שוויוני, ובעצם שמרו זו על זו, כך שהתפתחותן ברחם הייתה תקינה", אמר.

"ההתרגשות רבה. אימא שלי מאושרת מכל הנכדים הרבים, וכך גם אנחנו", סיפרה הדאיה. לכך הוסיף בעלה, אוסמה: "ברור לנו שזה לא פשוט ונצטרך רכב גדול יותר והתארגנות לעזרה קבועה, אבל נסתדר. החדר שלהן מוכן, ואחרי חמישה בנים פתאום הכול בוורוד. זה באמת אושר גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הדאיה ואוסמה באדרן עם שלישיית בנותיהן, מרכז רפואי הלל יפה. מאי 2016. המרכז הרפואי הלל יפה,
צוות מחלקת היולדות עם הדאיה, אוסמה והבנות/המרכז הרפואי הלל יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully