וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל אברבנאל לשעבר חשוד שקיים יחסי מין עם מטופלת

8.5.2016 / 11:06

בית המשפט העליון התיר לפרסם את שמו של ד"ר יהודה ברוך, ששימש מנהל בית החולים עד לאחרונה, החשוד שקיים קשר אסור עם מטופלת במשך כשנה. על פי החשד, הקשר בין השניים נמשך כשנה - ובמהלכו אף עברה האישה הפלה

ד"ר יהודה ברוך, מנהל המרכז לבריאות הנפש אברבנאל. מוטי מילרוד, הארץ
"הנזק שייגרם למהלך הקריירה שלו אינו שונה מהנזק שנגרם לכל חשוד". ד"ר יהודה ברוך/הארץ, מוטי מילרוד

בית המשפט העליון התיר היום (ראשון) לפרסם כי הפסיכיאטר שנחקר בחשד שקיים יחסי מין עם מטופלת הוא ד"ר יהודה ברוך, שכיהן עד לאחרונה כמנהל בית החולים לבריאות הנפש אברבנאל. ברוך מילא בעבר שורת תפקידים בכירים במשרד הבריאות ושימש כמנהל אברבנאל במשך כעשר שנים.
החשדות נגדו נחשפו בחדשות 2 לפני כחודש, ולפיהם קיים מגע במיני בניגוד לחוק עם הצעירה מאיה ברגר, שאף הגישה נגדו תלונה במשטרה.

ברגר אושפזה בגיל 26 לראשונה בבית החולים אברבנאל לאחר ניסיון התאבדות. שם, היא פגשה את ברוך, שלדבריה ניצל את חולשתה. מעדותה עולה כי הקשר בין השניים היה הדוק וכלל גם מגע פיזי בסיום פגישותיהם המשותפות, כשבמהלך אחת הפגישות, לאחר שהביע את רצונו לבצע בה מעשים מגונים, ניסתה ברגר להתאבד מול עיניו. הקשר בין השניים התקיים לכאורה לאורך שנה שבמהלכה נכנסה ברגר להיריון והחליטה לעבור הפלה.

התיק עומד בימים אלו בפני הכרעה לגבי הגשת כתב אישום נגד ברוך, שביקש למנוע את פרסום שמו. בית משפט השלום מרכז דחה את בקשתו, והוא ערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי – אולם ערעורו נדחה. לטענת שופטת המחוזי נגה אהד, "הנזק שייגרם למהלך הקריירה שלו אינו שונה מכל נזק אחר שנגרם לכל חשוד במעשים מיניים".
.
ברוך כיהן בעבר גם בכמה תפקידים בכירים בצה"ל. בין היתר, שימש יו"ר ועדת ערר לשירות צבאי והיה מפקד רפואי בפיקוד הצפון. במהלך חקירתו, משרד הבריאות שיתף פעולה עם משטרת ישראל בבדיקת החשדות.

עוד בוואלה! NEWS:
"יש לו בלאגן עם שירזי": ההקלטות שחושפות את סכסוכי "הנסיך" של עולם הפשע
מספר פועלי הבניין ההרוגים בישראל - יותר מרוב מדינות אירופה וארה"ב
אישום נגד קצין משטרה: הכה עצור בן 69 שהיה אזוק בידיו וברגליו

המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל. ברני ארדוב
הקשר בין השניים נמשך על פי החשד כשנה. בית החולים אברבנאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully