וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד קצין משטרה: הכה עצור בן 69 שהיה אזוק בידיו וברגליו

אורן בחבוט, קצין סיור במרחב מוריה, נאשם בגרימת חבלה חמורה לאחר שהכה לכאורה את העצור, שאיים עליו שיתלונן עליו במח"ש. פרקליטו טוען כי הוא פעל בעקבות "התגרות משולחת רסן" מצד העצור, אולם הוא מקבל אחריות על מעשיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתלונן איים שיתלונן על הקצין - והוכה. משרדי מח"ש בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה ביום שישי כתב אישום נגד אורן בחבוט, קצין משטרה במרחב מוריה בגין גרימת חבלה חמורה. זאת לאחר שהכה לכאורה עצור בן 69 בעת שהיה אזוק בידיו וברגליו בתחנת המשטרה בירושלים. הקצין הודה במעשה והביע עליו חרטה.

על פי כתב האישום, בחבוט עצר את האיש פעמיים בעקבות תלונה שהגישה נגדו רעייתו על הפרת צו הרחקה שהוציאה לו. בעת המעצר השני, ביולי 2015, התפתחו בין השניים חילופי דברים, ובמהלכם הטיח העצור בקצין כי בכוונתו להגיש נגדו תלונה במח"ש בשל התנהלותו במעצר הראשון ואיים כי יפעל לכך שבחבוט "לא יהיה יותר שוטר". במהלך הוויכוח ביניהם נעמד המתלונן, ובתגובה אחז בחבוט בחוזקה בידו, הושיב אותו בכוח בכיסא ובעט בו ברגלו. בעקבות המעשה נגמרה לעצור חבלה ברגלו.

בהליך המעצר שהתקיים בעניינו של המתלונן, דרשה פרקליטתו, עו"ד טליה רם, להעביר את תמונות החבלות על גופו לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים. "הוא הוכה על ידי קצין משטרה", אמרה עו"ד רם במהלך הדיון. "כל זאת כשהוא כבול בידיים ורגליים ואיש לא בריא".

סנגורו של בחבוט, עו"ד דוד ברהום, מסר בתגובה: "מדובר באירוע נקודתי ובלתי-מייצג, בעקבות התגרות משולחת רסן של המתלונן. עם זאת, מרשי מקבל אחריות מלאה על מעשיו ואף הביע רצון ומוכנות לפצות את המתלונן. מדובר בשוטר מצטיין שאין מקום להחמיר איתו, אלא לאפשר לו להמשיך בשירות, תוך הטלת עונש מתון ומאוזן".

עוד ידיעות משפט ופלילים:
העבריין שחוסל בתל אביב: בנו של ריקו שירזי, "הנסיך" של עולם הפשע
תיק עם מסמכים סודיים של מערכת הביטחון נגנב מביתו של בכיר במשטרה
עסקת המיליון ומבצע "שולחן": כך פעלה רשת הסמים העולמית שטווה אברג'יל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully