וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 23 נהרג בנפילה מצוק במהלך טיול בירדן

5.5.2016 / 10:26

הצעיר שטייל עם חברים מדרום לפטרה, נפל באזור עם גישה מוגבלת. כוחות החילוץ הגיעו רק לאחר כמה שעות ונאלצו לקבוע את מותו. משרד החוץ העביר הודעה למשפחתו ונמצא בקשר עם השגרירות בירדן

ג'בל ראם ירדן. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
מטיילים בואדי א-ראם בירדן/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

צעיר ישראלי בן 23 נהרג אתמול (רביעי) בנפילה מצוק בירדן, באזור ואדי אל עורוק, מדרום לפטרה, בזמן שטייל במקום עם חברים. במשרד החוץ יצרו קשר עם המשטרה המקומית ועם משרד החוץ הירדני, על מנת לשלוח כוחות חילוץ מקומיים לנקודה.

בשל הגישה המוגבלת באזור הוואדי וקשיי קליטה סלולרית התקשו תחילה הכוחות להגיע אל הצעיר. רק בשעה 23:30 הגיעו המחלצים למקום, לאחר צעדה של חמישה קילומטרים, אך נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר. חילוץ גופתו נמשך כמה שעות.

עוד בוואלה! NEWS:
מתייחדים עם זכר הנספים: שידור ישיר מטקס הנחת הזרים ב"יד ושם"
השרה שקד: "סגן הרמטכ"ל מבולבל, דבריו מעידים על זילות השואה"
בית המשפט יכריע: האם ענבל אור תידרש להתפנות מהדירה בגבעתיים?

ממשרד החוץ נמסר כי "אתמול בשעות אחר הצהריים המאוחרות התקבל דיווח דרך יחידת חילוץ ערבה, לגבי ארבעה מטיילים שטיילו באיזור נחל ערוק, סמוך לכפר רג'ף. אחד מהם נפל מצוק במהלך הטיול, מצבו הוגדר על ידי חבריו כקשה מאוד, בשלב המיידי לאחר הנפילה. עם קבלת הדיווח, התחיל ניסיון להחדיר כוחות חילוץ לנקודה.

"השגרירות הישראלית בירדן, כולל השגרירה עינת שליין, מיד פנו לרשויות הירדניות לקבלת סיוע, ויצרו קשר ישירות עם המשטרה המקומית כדי שיוציאו כוחות חילוץ. סגן השגרירה, איתן סורקיס, יצא לאזור האירוע וחבר לקבוצה כדי לסייע בשטח. לאחר החילוץ הובאה גופתו של הצעיר לבית חולים באזור וסגן הקונסול הישראלי בירדן, אריה זקן, נמצא בקשר עם הרשויות על מנת למנוע את נתיחת הגופה ולהביאה בהקדם לארץ. משרד החוץ נמצא בקשר רציף עם המשפחה".

עוד נמסר כי שגריר ירדן בישראל התקשר לסמנכ"ל מזרח תיכון במשרד החוץ, אביבה רז- שכטר, על מנת למסור תנחומים על מותו של המטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully