וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הציע לנערות בגדים וכסף - בתמורה לעבודה בזנות במרכז הארץ

2.5.2016 / 17:36

בית משפט השלום בב"ש האריך ב-6 ימים את מעצרו של תושב הדרום, החשוד בנוסף כי הטריד מינית נערה נוספת ודרדר נערים לשימוש בסמים. השופטת מתחה ביקורת על התנהלות המשטרה: "יש לעדכן החשוד בעבירות המיוחסות לו"

צילום: בני בן סימון, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) בשישה ימים את מעצרו של תושב הדרום החשוד בשידול נערות לזנות, ובהטרדה מינית של נערה נוספת ועל שגרם לנערים להשתמש בסמים. מחומר החקירה עולה כי נגד החשוד הוגשו שלוש תלונות בידי נערות המתגוררות באותו הבניין, שתיים מתוכן בנות אותה משפחה. על פי החשד, הוא הציע להן כסף ובגדים בתמורה לעבודה בזנות במרכז הארץ. צו איסור פרסום הוטל על שמו ומקום מגוריו המדויק של החשוד.

בהחלטתה, כתבה השופטת שרה חביב כי נמצא חשד סביר לכל העבירות, וכי "התנהלותו של החשוד, כפי שעולה מתיק החקירה, מטרידה בלשון המעטה". היא מתחה ביקורת על המשטרה בנוגע לטענות סנגורו של החשוד, לפיהן לא צוינו בפניו כל העבירות שבהן הוא חשוד. לדבריה, "היחידה החוקרת צריכה להקפיד על זכויותיו של המשיב ועל זכויותיהם של חשודים בכלל".

עוד הוסיפה השופטת כי אין מקום לטענת המשטרה לפיה אין חובה לעדכן את הסנגוריה הציבורית בטיב החשדות ובאופיים, זאת מאחר "שלא ניתן להיערך למתן ייעוץ משפטי ראוי מבלי להבין את היקף החשדות". בעקבות כך, הוחלט כי העצור לא ייחקר עד מחר בשעה 12:00 – זאת על מנת לאפשר לו לקבל ייעוץ משפטי.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר החשוד ברצח סדרתי: "לא עשיתי כלום, מתגעגע למשפחתי"
הבריח סמים, איים על עו"ד: גם מהבידוד, "הסנדק" מנסה לשלוט בעולם הפשע
"נוכל מקצועי": החשוד בהונאת הענק פעל באותה שיטה בעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully