וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים ישבתו מחר? "המאבק של ארגון המורים מונע רק מאגו"

2.5.2016 / 13:02

בצל השביתה הצפויה מחר בתיכונים עקב ההחלטה למנוע פעילויות מחוץ לבית הספר ובשל שביתת הטסטרים, אמר יו"ר מועצת התלמידים לאולפן וואלה! NEWS: "אין ברירה אחרת מלבד שביתה". מנהל הגימנסיה הרצליה תומך בו: "בריחה מדיאלוג"

עריכה: ניר חן

"הקרב הוא אידיאולוגי, אנחנו מבינים שלימודים זה לא רק חמש יחידות מתמטיקה, אלא יש פעילויות רבות עם ערכים רבים" – כך נימק היום (שני) יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית, אליאב בטיטו, את הסיבות לשביתת התלמידים שתיפתח מחר, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. השביתה תתקיים עקב החלטת ארגון המורים למנוע פעילויות מחוץ לבתי הספר וכן בשל שביתת בוחני הנהיגה המעשיים, המשפיעה בעיקר על תלמידי תיכון.

לטענת בטיטו, "המאבק של ארגון המורים לא נעשה לטובת המורים. הוא כולל רק אגו". הוא האשים את רן ארז, יו"ר הארגון, בכך ששגה כשהוביל את הפסקת הפעילויות מחוץ לבתי הספר. "צר לי שרן ארז אמור לייצג את מורי ישראל שעושים עבודה נפלאה. מי שאמור לייצג אותם שוכח שתפקידו לחנך. אמרנו לרן ארז, 'אנחנו איתך בכל מאבק, אבל על מה אתה מוחה?' הוא אמר שיש נושאים לא פתורים, אבל עדיין לא קיבלנו תשובות".

עוד לקריאה בוואלה! NEWS:
הבריח סמים, איים על עו"ד: גם מהבידוד, "הסנדק" מנסה לשלוט בעולם הפשע
שני תינוקות מקיבוץ בעוטף עזה לקו בתסמונת מעיים נדירה
רעשן מזהב וחיתול מתכלה: רשימת המתנות המפוארת של הנסיכה שרלוט

תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בי"ס דרור מועצה אזורית לב השרון. 11 באפריל 2016. סער להיס, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת תלמידים במועצה האזורית לב השרון, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, סער להיס

"אם ארגון חושב שכל יומיים להכריז על שביתה זה הפתרון, זה רע מאוד. אנחנו לעומת ארגון המורים מגיעים לשביתה רק אחרי שנה של מאבק על הטסטים ועל הטיולים, שבה קראנו להידברות. רק כשהבנו שאין ברירה אחרת החלטנו ליזום שביתה", הוסיף.

ד"ר זאב דגני, מנהל הגימנסיה הרצליה בתל אביב, הסכים עם דבריו של בטיטו. "אני חושב שטיולים זה למידה והתלמידים יוצאים לטיולים כדי ללמוד בעוד דרך. אני לא מבין איך משתמשים בשביתה. זאת בריחה מדיאלוג. כשארגון מורים לא מסביר ולא מביא לידי ביטוי את המניעים והסיבות שלו, יש פה שימוש ציני ולא הוגן בכלי שהוא לגיטימי רק בקצה, במקום בו נכשלו הדיבורים", אמר. לדבריו, הצעד של ארגון המורים מעביר מסר שגוי לבני הנוער. "כתוצאה מכך הנוער לומד שהכלי הכי שימושי הוא הכלי האלים", טען. "יש לנו מה ללמוד מהתלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully