וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעשן מזהב וחיתול מתכלה: רשימת המתנות המפוארת של הנסיכה שרלוט

בשנה הראשונה לחייה קיבלה הנסיכה הבריטית מתנות ומכתבים מ-64 מדינות, בהן דמויות משי מנשיא סין, ספר מראש ממשלת בריטניה ובובת כלב מנשיא ארה"ב. ומה שלח לה הנשיא ריבלין?

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(חגיגות יום הולדתה ה-90 של המלכה אליזבת בבריטניה, בחודש שעבר)

תיבת הצעצועים של הנסיכה הבריטית שארלוט התמלאה עד יום הולדתה הראשון, שחל היום (שני), במתנות ממלך אחד, שתי מלכות, ארבעה נשיאים ושלושה ראשי ממשלה. בשנה האחרונה הפגינו מנהיגי העולם נחישות להרעיף מתנות יקרות על הפעוטה המיוחסת.

ברשימת המתנות שפורסמה על ידי ארמון קנזינגטון מופיעים רעשן מכסף שהעניקו לה נשיא מקסיקו אנריקה פניה נייטו ואשתו אנג'ליקה ריברה בעת ביקורם בממלכה; רעשן מזהב לבן שעוטר בארנבונים, יהלומים ואבני ספיר, שהעניקה לנסיכה "חברת הספיר הטבעי" בשווי 30 אלף ליש"ט; דמויות עשויות משי מתוך הרומן הסיני "חלום החדר האדום", שנתן לה נשיא סין שי ג'ינגפינג בביקורו בממלכה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
תמונות חדשות: הנסיכה שרלוט חוגגת שנה - ומתחילה ללכת
60% מהבריטים: ביקורת על הממשלה הישראלית אינה אנטישמיות
בנו של נהג האוטובוס שרוצה להפוך לראש העיר המוסלמי הראשון של לונדון

הנסיכה הבריטית שרלוט, אפריל 2016. ארמון המלוכה הבריטי,
קיבלה יהלומים עוד לפני גיל שנה. הנסיכה שרלוט, בחודש שעבר/ארמון המלוכה הבריטי

עם זאת, סביר להניח שהנסיכה נהנתה יותר דווקא מהמתנה הפשוטה יחסית שהעניקו לה נשיא ארצות הברית ברק אובמה ואשתו מישל, שביקרו בבריטניה בחודש שעבר. שרלוט כבר ישנה כשהשניים ביקרו בארצה, אך הם לא שכחו את יום הולדתה. הם השאירו עבורה פאזל ובובה של כלב, בדומה לזה שהעניקו לאחיה הנסיך ג'ורג' לפני שנה. היא אף קיבלה מהזוג הנשיאותי כיסא נדנדה ושמיכת תינוקות כשרק נולדה.

ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון הפגין טעם מעודן ואיפוק, כשהעניק לנסיכה מתנה חינוכית עם הולדתה – עותק של אגדות הנס כריסטיאן אנדרסן. לעומתו, ראש ממשלת קנדה הקודם, סטפן הרפר, היה נדיב יותר, ונתן לה חליפת סקי, ספר ותרומה בשמה בשווי 54 אלף ליש"ט לארגון "מחסנים את קנדה" שמטרתו למגר מחלות שניתנות למניעה על ידי חיסון במדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנסיכה הבריטית שרלוט, אפריל 2016. ארמון המלוכה הבריטי,
כבר למדה ללכת. הנסיכה שרלוט, בחודש שעבר/ארמון המלוכה הבריטי

נשיא המדינה ראובן ריבלין שלח לשרלוט שמלה ורודה שעליה נרקמו המילים "מישראל באהבה". בעיתון "הטלגרף" הבריטי הימרו כי היא לא תלבש את השמלה, בשל הרגישות הפוליטית של הפגנת החיבה לישראל.

בתואר "המתנה הגרועה ביותר" זכתה ללא ספק המתנה מהדודה פיפה מידלטון, שהחליטה לתת לאחייניתה חיתולים מתכלים מאריג טבעי, בעלות של ארבע ליש"ט לפריט. קרובת משפחה אחרת, המלכה אליזבת, "תמיד משאירה מתנה קטנה" עבור שרלוט וג'ורג' במפגשים המשפחתיים – כך לדברי אמה קייט.

בסך הכול קיבלה שרלוט מתנות ומכתבים מ-64 מדינות מסביב לעולם, מארמניה עד זמביה. דובר מטעם ארמון קנזינגטון מסר כי "הדוכס והדוכסית מקיימברידג' מלאי תודה על המכתבים, המתנות והאיחולים שהתמזל מזלם לקבל בשנה הראשונה לחייה של שרלוט".

קייט מידלטון ובתה הנסיכה שרלוט בחופשת סקי באלפים הצרפתים, מרץ 2016. AP
קיבלה חליפת סקי מראש ממשלת קנדה הקודם. שרלוט ואמא קייט, בחופשת סקי במרץ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully