וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה את הסוף? סנדרס יפטר מאות מעובדי הקמפיין שלו

לאחר תבוסה נוספת שנחל השבוע להילרי קלינטון, אמר המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית שיפטר את העובדים כדי להתמקד בבחירות בקליפורניה. ייתכן שלאחר שהוציא 4.6 מיליון דולר בפריימריז האחרונים - הוא מתחיל להרים ידיים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית ברני סנדרס הודיע אמש (רביעי) כי בכוונתו לפטר מאות מעובדי הקמפיין שלו ברחבי המדינה. לדבריו, מטרת המהלך היא התמקדות בבחירות המקדימות בקליפורניה, אולם הצעד החריג מגיע שעות אחדות לאחר שנחל תבוסה בארבע מתוך חמש מדינות שבהן התמודד נגד הילרי קלינטון, המובילה במרוץ. סנדרס הוציא באותו מיני-סופר-טיוזדיי 4.6 דולר, כמעט פי שניים מהסכום שהוציאה קלינטון על אותן בחירות מקדימות.

ואולם, הסנאטור היהודי מוורמונט אמר בריאיון לעיתון ה"ניו יורק טיימס" כי הוא לא מתכוון לפרוש מהמרוץ. "אנחנו רוצים לזכות בכמה שיותר צירים, אז אנחנו כבר לא צריכים עובדים שיהיו במדינות שונות ברחבי ארצות הברית", אמר.

הבחירות לנשיאות ארצות הברית - עוד כותרות
חיים בסרט: המאבק האחרון של הברית נגד טראמפ
עוד צעד להבטחת המועמדות: ניצחונות סוחפים לטראמפ ולקלינטון
עוד ניסיון לבלום את טראמפ: קרוז הכריז על פיורינה כסגניתו

ברני סנדרס בעצרת בחירות בניו יורק סיטי, בזמן הבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית בויומינג, 9 באפריל 2016. רויטרס
"כבר לא צריכים עובדים ברחבי ארצות הברית". סנדרס/רויטרס

סנדרס גבר על קלינטון ברוד איילנד בלבד ב-55%. האחרונה ניצחה בפנסילבניה ב-56%, במרילנד ב-64%, בדלאוור ב-60% ובקונטיקט ב-50%. לשרת החוץ לשעבר יש כעת 2,155 צירים, ו-2,383 מספיקים כדי לזכות במועמדות. לסנדרס יש 1,355 בלבד.

בינתיים, במרוץ הרפובליקני, המיליארדר דונלד טראמפ ניצח בכל חמש המדינות את המועמדים הנותרים טד קרוז וג'ון קייסיק. טראמפ צבר עד כה 950 צירים, מתוך 1,237 הדרושים כדי לזכות במועמדות. הסנאטור מטקסס טד קרוז צבר 560, ואילו מושל אוהיו ג'ון קייסיק זכה לקולותיהם של 153 צירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נאום מדיניות החוץ של דונלד טראמפ, וושינגטון. רויטרס
ניצחון מוחץ בחמש מדינות/רויטרס

בתגובה, הכריז אתמול קרוז על קרלי פיורינה, ששימשה בעבר מנכ"לית ענקית המחשוב HP, כסגניתו המיועדת. קרוז משקיע את כל המאמצים שלו בבחירות המקדימות באינדיאנה, שייערכו ביום שלישי הבא. מדובר בצעד חריג למדי בשלב זה, כשהמרוץ רחוק מסיום, ומגיע לאחר שקרוז איבד כל סיכוי מתמטי להשיג די צירים כדי לזכות במועמדות. נראה שהודעה זו היא ניסיון לזעזע את הקרקע שבוע לפני ההצבעה באינדיאנה, ששם הוא מצוי בשוויון עם טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully