וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של בייז'נרי: "ביום שטוענים שהוא רצח - הוא היה בעבודה"

27.4.2016 / 17:26

אשתו לשעבר של החשוד כרוצח סדרתי פיודור בייז'נרי ואם בנו בן ה-4 הדגישה כי היא בטוחה בחפותו ואמרה: "הוא בחור טוב ואדם מצוין". היא אף ציינה כי אמרה למשטרה שהיא "בטוחה במאה אחוז שהוא לא רצח"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: נועה לוי

גרושתו של פיודור ביינז'רי, שעצור יותר מחודש בחשד שאנס ורצח ארבע נשים לפחות, אמרה היום (שני) כי היא בטוחה בחפותו של מי שהמשטרה מחשיבה כרוצח סדרתי מסוכן. "הוא בחור טוב ואדם מצוין", אמרה האישה והוסיפה: "אני בטוחה שלא עשה מה שאומרים עליו". היא ציינה כי לבעלה לשעבר יש אליבי ליום שבו אירע אחד ממקרי הרצח שבו הוא חשוד: "ביום שבו מתה אישה שאומרים שרצח, ואני זוכרת מתי שבאו המשטרה והאמבולנס, הוא היה בעבודה", ציינה.

האישה, אם בנו בן ה-4 של בייז'נרי, סיפרה כי הלכה לתמוך בו בבית המשפט, אך לא נתנו לה להיכנס לדיון. היא אף ציינה כי המשטרה התקשרה אליה וביקשה ממנה למסור להם פרטים על בעלה לשעבר. "אמרתי שאני בטוחה במאה אחוז שהוא לא רצח. אמרו לי שאני לא אומרת אמת ושאני לא אומרת מה שאני יודעת".

עוד כתבות בנושא:
תרגיל הד-נ-א ו"טעות" ניווט: החקירה המתוחכמת נגד בייז'נרי
שכנו של החשוד כרוצח סדרתי: "הערתי לו על המנגל - והוא איים להרביץ לי"
ריבוי זירות והתערבות היועמ"ש: החקירה המסועפת של הרוצח הסדרתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נשארנו בקשר טוב". בייז'נרי וגרושתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה סיפרה כי היא ובייז'נרי מכירים שש שנים. "הכרנו במולדובה. גרנו שמה שנתיים עם משפחתי וב-2011 עלינו לארץ והתגוררנו בקיבוץ צאלים", אמרה. "אחר כך עברנו לשכונת נווה דוד שבחיפה. התגרשנו בחודש אוגוסט והוא היה עם בת הזוג הנוכחית קרוב לשנתיים, אבל נשארנו בקשר טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חקירתו של בייז'נרי בן ה-26 מסועפת ומתנהלת בכמה אזורים ברחבי הארץ, כאשר חלק מהפרטים מצויים תחת צו איסור פרסום. פרטיו של החשוד הותרו לפרסום, על מנת לאפשר לציבור לדווח על עבירות נוספות, בדגש על עבירות מין, אם אכן התרחשו כאלה.

בייז'נרי נעצר לאחר שבמרץ נמצאה גופת אישה בדירה במרחב לכיש. חוקר שריפות סבר כי היא לא נגרמה מקצר חשמלי אלא מהצתה מכוונת. ממצאי ד-נ-א קשרו אותו לזירה. בעקבות הפענוח החלקי של הזירה בלכיש, החלו לחשוד כי בייז'נרי רצח עוד שלוש נשים בדפוס דומה. על פי החשד, בייז'נרי תקף את הנשים מינית ולאחר מכן הצית את דירתן כדי לטשטש ראיות.

שכניו של פיודור בייז'נרי בשכונת בת גלים שבחיפה העידו הבוקר כי הם המומים מהגילוי שמדובר בחשוד ברצח. שכן סיפר כי "'האיש עם הקעקועים' תמיד אמר שלום. הוא היה בן אדם מופנם ולא מאיים". אשתו הוסיפה כי מדובר בזוג נורמלי לחלוטין. "לא היה שום חשד", העידה. "יש פה רוצח זה מלחיץ, אני דואג על אשתי".

פיודור בייז'נרי החשוד באונס וברצח ארבע נשים. פייסבוק, צילום מסך
"האיש עם הקעקועים תמיד אמר שלום". בייז'נרי/צילום מסך, פייסבוק

ביום שני הקרוב, לאחר יותר מ-50 ימי מעצר, ייתכן שהמשטרה תגיש נגד בייז'נרי הצהרת תובע, כשבמקביל תגיש בקשה חריגה מטעמו של היועץ המשפטי לממשלה להאריך שוב את מעצרו. מי שהיה חתום עד היום על הבקשות החריגות להאריך את המעצר מעבר ל-30 הימים המוגדרים בחוק הוא המשנה לעניינים פליליים של היועץ המשפטי, עו"ד אלי אברבנאל.

עו"ד ליאור רונן, המייצג את ביינז'רי, אמר היום בריאיון באולפן וואלה! NEWS כי מרשו מכחיש כל קשר לחשדות נגדו. "חד וחלק אני אומר – מדובר בעבירת מין אחת בלבד באזור הצפון, זה מה שמיוחס לו. כל מה ששומעים עכשיו שיש ד-נ-א אני לא מכיר". לדבריו, הוא עצור "כמעט בלי זכויות, אין לו אוכל חם ברוב המקרים, סגור בתא קטן, חקירות של שעות ארוכות, מבודד לחלוטין, בלי משפחה, בלי טלפונים. איך אפשר להחליט בשלב הזה? לא אומרים לו מה יש להם נגדו כי 'זה סודי'".

הסנגור הוסיף כי "הראיות שקושרות אותו לא אומרות דבר, זה כמו שאתה תזרוק בדל סיגריה עם ד-נ-א שלך במקום מסוים, וכמה ימים לאחר מכן יהיה שם רצח, והראיה הזו קושרת אותך. אם באמת היו ממצאים חד-משמעיים של ד-נ-א, המשטרה הייתה צריכה את עזרת הציבור? אם כן הם היו ניגשים להצהרת תובע כבר לפני 30-20 יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully