וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיבו הוריהם של אח ואחות שהכריזו שהם זוג בשידור חי?

30.4.2016 / 6:24

אנה ודני הם אח ואחות למחצה והם מאוהבים. השניים גדלו בבתים נפרדים אך חידשו קשר ברשתות החברתיות אחרי 20 שנה והאהבה פרחה. הם נחשפו בשידור חי בטלוויזיה הספרדית כשבני משפחתם בקהל וזכו לתגובה מפתיעה

צילום מסך

אח ואחות למחצה שהופיעו בתוכנית מהפך סטייל בטלוויזיה הספרדית חשפו לא רק את המראה החדש שלהם, אלא גם סוד אישי במיוחד. אנה, 27 ודני, 23 ניצלו את ההזדמנות כדי להתוודות על כך שהם זוג רומנטי, למרות קשר הדם בינהם. השניים, שנולדו מאותה אם וחיים יחד בברצלונה, חשפו את הזוגיות בפני שני האבות שלהם שישבו בקהל. למרבה ההפתעה, האבות נראו מאושרים ביותר מהעניין. למרות הגישה הליברלית, גילוי עריות (גם בהסכמה) היא עבירה על החוק בספרד.

אנה ודני גדלו בנפרד, אולם יצרו קשר ברשתות החברתיות לאחר 20 שנה. "יצרנו קשר מחדש והתפתחה בינינו חברות אמיתית והוא תמך בי המון כשהיו לי תקופות קשות", סיפרה אנה. "הגענו לתוכנית לא רק כדי לשנות את המראה אלא את כל החיים. יש לנו משהו לספר ואני חושבת שזה מקום טוב לעשות זאת".

חצי אחים שהם גם זוג. צילום מסך
האהבה התחילה בחברות./צילום מסך

לאחר שהשניים חשפו את אהבתם האבות עלו לבמה וחיבקו אותם בספונטניות. מנחה התוכנית נראה נלהב מהסיטואציה ואף צייץ בטוויטר: "מי אנחנו שנשפוט אהבה?". הגולשים היו פחות מקבלים ורבים היו מזועזעים מהעניין. "בפעם הבאה זה יהיה אבא ששוכב עם הבת שלו בגלל אהבה. אבל מי אנחנו שנשפוט?", כתב אחד.

עוד באותו נושא

הכל נשאר במשפחה: צפו באח ואחות שעברו ניתוחים לשינוי מין

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully