וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: אחים מתחו את אחותם המסוממת שהיא תחת מתקפת זומבים

16.4.2016 / 8:14

מיליסנט פילפס בסך הכל רצתה לחזור הביתה אחרי טיפול שיניים שהשאיר אותה תחת השפעת חומרים מטשטשים. לשני אחיה היו תוכניות אחרות, והם ניצלו את דעתה המעורפלת כדי לעבוד עליה שמתקפת זומבים משתוללת בחוץ. מיותר לציין שהיא האמינה לכל מילה

Cabot Phillips

לאחר שמיליסנט עברה טיפול כואב לעקירת שיני בינה, היא חשה מבולבלת ומסוממת בגלל חומרי ההרדמה. שני אחיה היו אמורים פשוט להחזיר אותה הביתה, שם תוכל לנוח קצת. אולם השניים החליטו לנצל את מצבה המבולבל של אחותם וביימו עבורה מתקפת זומבים שמחריבה את וושינגטון, ארה"ב. כמובן שהם לא שכחו לצלם את התגובות ההורסות של אחותם לסיפור הדמיוני.

בתחילה, נשמעת מהרדיו הקלטה של המרכז לבקרת מחלות המדווח על אנשים הסובלים מחום גבוה, בחילה ואפילו קניבליזם והודיעו כי האנשים מתבקשים להישאר בבתיהם. האחות המבוהלת צועקת: "יש לנו רובים? תביאו לי סכין!". האחים המרושעים ממשיכים במתיחה, לה שותפה אפילו האמא, ושואלים את מיליסנט אם תרצה להציל את החתול או הכלב. "החתול, סתומים", היא עונה בלי בעיות.

אחים עבדו על אחותם שיש מתקפת זומבים. יוטיוב, צילום מסך
"יש לנו רובים?". מיליסנט מבוהלת/צילום מסך, יוטיוב

לבסוף השניים מספרים למיליסנט על המתיחה, לתדהמתה המוחלטת. קאבוט, אחד האחים, העלה את התעלול המוצלח לאינטרנט והוא הפך ויראלי במהירות.

עוד באותו נושא

צפו: בחור ביצע מתיחה מרושעת ומצחיקה על אימו וחברתו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully