וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתיחת "המסע בזמן" ששיגעה את הרשת - ותפיל גם אתכם

29.3.2016 / 9:12

המתיחה המצחיקה ביותר שראינו לאחרונה: נוסע ברכבת התחתית בניו יורק ביקש מהנוסעים תרומות לבניית מכונת הזמן המהפכנית שלו - רק שאז "הוא מהעתיד" הופיע על הרכבת והתחנן שלא יבנה את המכונה שתהרוס את העולם. צפו, זה קורע

צילום מסך

נוסעי הרכבת התחתית בניו יורק נותרו מבולבלים אחרי שצפו בנוסע מהעתיד עולה על הרכבת ומבקש מה"אני מהעבר" שלו שלא יבנה את מכונת הזמן ש"תהרוס את העולם". זו כמובן מתיחה, אבל היא הופכת להיות אמינה יותר כששלושה נוסעים, שבעצמם מופתעים מהמתרחש לנגד עיניהם, נדהמים לגלות על הרכבת את עצמם מהעתיד שחזרו גם הם לעבר כדי להזהיר אותם. נשמע מסובך? תיכף תבינו.

המתיחה הקורעת והמאוד מורכבת הזו, שעלתה בערוץ היוטיוב Improv Everywhere ב-16 במרץ וצברה יותר מ-2.5מיליון צפיות, נפתחת כשנוסע ברכבת פונה לנוסעים ומבקש כסף לתרומות עבור מכונת הזמן שהוא בונה. הנוסעים מתעלמים או צוחקים, מלבד אחד שנענה לבקשתו. רק שאז, מופיע לפתע ברכבת אדם שנראה בדיוק כמוהו - רק עם זקן ארוך - ומספר לכולם שהוא ממציא המכונה מהעתיד שחזר לעבר כדי להפציר בפני הנוסעים שלא לתרום מכספם לבניית המכונה. לדבריו, הכסף שנתרם לפרויקט ביום הזה יהיה זה שיביא לבניית "המכונה שתהרוס את העולם".

מתיחת המסע בזמן ששוברת את הרשתמתיחת המסע בזמן ששוברת את הרשת. יוטיוב, צילום מסך
אני זה אתה מהעתיד, רק חתיך יותר!/צילום מסך, יוטיוב

הנוסעים נראים צוחקים מהסיטואציה המביכה וקולטים שמשהו כאן לא הגיוני - רק שאז המתיחה הופכת להיות אמינה יותר כשברכבת מופיעים כפילים של שני נוסעים נוספים שלטענתם חזרו גם הם מהעתיד כדי לעצור את בניית המכונה. אם זה לא מספיק אמין, אחד הנוסעים שמשתף פעולה דווקא עם הנוסעים האחרים וטוען שהכפילים הם בטח האחים התאומים שלהם - נבהל פתאום לראות את עצמו מהעתיד חוזר גם הוא לעבר ומתחנן שלא יתנו לממציא כסף.

המתיחה מסתיימת כשהרביעייה משכנעת את ממציא המכונה שלא יבנה אותה ואז תוהים מה יעלה בגורלם, כי אם המכונה לא הומצאה - הם בכלל לא אמורים להיות שם. נחזור רגע למציאות (כי בכל זאת - חייבים) ונספר לכם שה"אני מהעתיד" שלהם הם אכן האחים התאומים של הנוסעים וממציא המכונה, שפשוט שיתפו פעולה במעשה הקונדס הבאמת שובר שיאים הזה. נכון שזה ענק?

עוד באותו נושא

צפו: כך הגיבו נוסעי הרכבת כשנוסע נתפס צופה בפורנו לנגד עיניהם

לכתבה המלאה
מתיחת המסע בזמן ששוברת את הרשתמתיחת המסע בזמן ששוברת את הרשת. יוטיוב, צילום מסך
המתיחה העתידנית שהטריפה את הרשת/צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully