וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער עבד על אביו שהכניס בחורה להריון ושילם על כך ביוקר

22.3.2016 / 9:09

וינסנט מארה"ב רק רצה להתבדח על חשבון אביו. הוא סיפר לו שהכניס מישהי להריון, אבל התגובה של האב היתה קשה בהרבה ממה שציפה. המצב לא השתפר גם אחרי שגילה לו שמדובר בסך הכול במתיחה

FatalPranks

מתיחה של נער אמריקאי התדרדרה במהירות לאחר שניסה לעבוד על אביו שהכניס בחורה להריון. בעוד שציפה לפאניקה קלה או אולי שיחת גברים, בסופו של דבר הוא נאלץ לצפות באביו העצבני מרסק את חדרו, כולל מחשב בשווי כ-3,000 שקלים. וינסנט מקליפורניה, ארה"ב עמד בחוסר אונים מול התקף הזעם של אביו, שהכה שוב ושוב את קונסולת המשחקים שלו בעזרת מחבט בייסבול.

הסרטון מתחיל עם וינסנט הלחוץ אומר: "אוקי חבר'ה, אני עומד להתקשר לאבא שלי עכשיו. אף פעם לא מתחתי את אותו לפני כן". לאחר שאביו עונה לטלפון וינסנט אומר לו בויאטנמית: "אל תצעק בסדר? אתמול הרופא אמר שהכנסתי בטעות מישהי להריון". אחרי שתיקה אביו אומר: "נדבר על זה כשאני אהיה בבית".

אבא בייסבול. יוטיוב, אתר רשמי
האב מרסק את המחשב./אתר רשמי, יוטיוב

לאחר שיחת הטלפון וינסנט אומר לבן דודו: "אחי, אני מפחד", וכנראה שהוא ידע על מה הוא מדבר. בהמשך הסרטון, שצולם בחדרו של וינסנט, האב נראה צועק עליו בכעס והנער מתנצל שוב ושוב אך לא מספר את האמת. לפתע האב תופס במחבט בייסבול ומתחיל לרסק את המחשב והמאוורר בחדר. באותו רגע וינסנט מתחנן שיפסיק ומספר שהכול בדיחה אבל כבר מאוחר מדי. התקף הזעם של האב ממשיך בעוד וינסנט מתקפל על הרצפה וזועק: "אלוהים אדירים".

לאחר שהאב עוזב את החדר בנו הולך אחריו ומבקש סליחה. "תקנה לי מחשב חדש נכון?", הוא שואל אך בתגובה עונה אביו: "אם זה שבור זו בעיה שלך. לי לא אכפת". אחרי תשובה כזאת, סביר להניח שזו המתיחה הראשונה והאחרונה שוינסנט יעשה על אביו.

עוד באותו נושא

ויראלי: אימא עושה ליפסינק להתקף הזעם של בתה. צפו

לכתבה המלאה
אבא בייסבול. יוטיוב, אתר רשמי
יש דברים שלא צוחקים עליהם./אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully