וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה מותקפת לאחר שסירבה לפנות את מקומה ברכבת

6.3.2016 / 0:04

למדה בדרך הקשה: נוסעת עם תינוק ביקשה מבחורה לפנות את מקומה כדי שתוכל לשבת. לאחר שהצעירה סירבה, האמא משכה אותה בשיער והחלה להכות אותה מול הנוסעים ההמומים. הנערה המושפלת נאלצה לוותר על מקומה ולצאת מהרכבת

ספק 500

אישה מותקפת ומוכה ברכבת בגלל שסירבה לפנות את מקומה לאמא עם תינוק. המקרה המזעזע אירע בלימה, בירת פרו ותועד על ידי אחד הנוסעים שנכח במקום. אישה שהחזיקה בילד ביקשה מצעירה ברונטית לפנות לה את מושבה. לאחר שהאחרונה סירבה, האישה התעצבנה והתחילה לצעוק עליה. בהמשל היא העבירה את בנה לחברתה, ומשכה את תיק היד של הצעירה כדי לאלץ אותה לקום, בעוד היא מסננת: "את בושה".

כשגם המאמצים האלה לא צולחים, האם משכה את הנערה מהשערות ובין השתים פורצות מכות אכזריות. הנוסעים ההמומים אינם מתערבים גם כשחולצתה של הנערה כמעט נקרעת. לבסוף הצעירה מוותרת על מקומה ולוחצת על הכפתור לפתיחת דלתות הרכבת על מנת לרדת בתחנה הקרובה.

הסרטון הועלה לפייסבוק והפך ויראלי בתוך יומיים, זאת בעקבות מאות אלפי תגובות של גולשים המתווכחים מי מהנשים צדקה. אישה אחת כתבה: "הייתי שם. אדם אחר הציע את מושבו לאישה עם התינוק אבל היא התעקשה שדווקא הבחורה עם השיער המתולתל תקום. היא היתה גסה מההתחלה". גולש אחר ענה: "זהו כיסא שמור וצריך לפנות אותו לאנשים שלהם הוא מיועד".

אישה מותקפת באוטובוס. ספק 500
המאבק על המושב./ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully