וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים וילד בן שש בקטטה שהחרידה את האמריקנים

10.6.2015 / 10:45

שיאי האלימות והטראש נשברו שוב: באמצע סניף של וולמארט באינדיאנה, צילמו הלקוחות ששהו במקום קטטה שהתפתחה בין שתי נשים ובנה הקטן של אחת מהן

צילום מסך

סרטון שהועלה ליוטיוב בסוף השבוע שעבר החריד את האמריקנים, ובצדק: בסרטון, שצולם על ידי לקוחות בסניף וולמארט באינדיאנה, נראות שתי שנים מתקוטטות. אחת מהן מעודדת את בנה המבוהל, בן שש בסך הכל, להתערב ולהכות את האישה השניה.

שתי הנשים, שנעצרו לאחר מכן, החלו להתווכח, והריב התדרדר למכות של ממש. במהלך הקטטה נשמעת אחת מהן דוחקת בבנה הקטן להכות באישה השניה ואומרת לו "ג'וני, תרביץ לפרצוף המזויין שלה". הילד המבוהל בועט באישה ומכה בראשה בעזרת בקבוק שמפו. על אף שהחנות מלאה קונים, אף אחד לא מתערב ומפריד בין הנשים. למעשה, נראה כאילו כולם עומדים בצד, מצלמים ונותנים פרשנות לאירוע הנוראי. חלק קטן מהם נשמע מפציר בילד להפסיק אולם הוא מסרב.

המאבטחים במקום שמו לב לקטטה רק לאחר דקות רבות, וקראו למשטרה. הנשים נעצרו אוחלם הוחלט שלא להגיד נגדן איומים, וכעת שוקלים לערב במקרה גם את שירותי הרווחה, שיבדקו את מצבו של הילד. "מדובר בקטטה בין שתי נשים שלא הצליחו לשלוט בעצמן ולהתנהג כהלכה מול ילד בן שש", סיכם השוטר ביץ' גרוב.

החלק השני של הקטטה:

לא ידוע מה גרם לקטטה לפרוץ, אולם בשיחה לתחנת רדיו מקומית טענה אישה בשם אמבר סטפנסון כי היא האמא של הילד וכי היא הייתה אחת מהנשים שהתקוטטו. לטענתה, היא שמעה את האישה השניה קוראת לאחת מהעובדות בשם גנאי ("Nigger" - כושית) ומתעללת בה מילולית. "האישה הזאת צעקה על עובדת ואמרה לה שהיא תקום מהקלנועית שלה ותקרע אותה במכות", היא סיפרה. היא המשיכה וטענה כי בשלב כלשהו האישה בקלנוענית פשוט זינקה ממנה ותקפה אותה במכות.

היא הגנה על מעשי בנה וסיפרה כי היא חינכה אותו שלא לחמוק מעימותים ולא לוותר. "הבן שלי לומד אומנויות לחימה" היא אמרה, "הוא הולך לחדר כושר כבר כמה שנים עם אבא שלו. הוא טיפה השתגע, אבל אני יודעת שאני לעולם לא אצטרך לדאוג שביריונים יציקו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully