וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בחור ביצע מתיחה מרושעת ומצחיקה על אימו וחברתו

8.3.2016 / 1:54

בחור התלונן על כך שאימו וחברתו מקדישות יותר מדי זמן לגור החדש והחליט לצחוק על חשבונן. הוא קשר בובה בדמותו של הכלבלב לצרור בלונים והעיף באוויר, לזעקותיהן של השתיים. לכלב החמוד שלום, בקשר לבדחן אנחנו לא בטוחים

ספק 500

סרטון שעלה ביוטיוב מציג גור כלבים אהוב מתעופף לשמיים כשהוא קשור לצרור בלונים צבעוניים, או כך לפחות זה נראה ממבט ראשון. חובב המתיחות ראיין המילטון "עבד" על אימו ובת זוגו וגרם להן לחשוב שתעלול שהשתבש סיבך את הכלבלב המתוק שאימצו. הקליפ צבר יותר מ-62,000 צפיות מאז פורסם השבוע.

ראיין, שמפרסם את המתיחות שלו בערוץ יוטיוב משלו, נראה בוידאו כשהוא מגיע הביתה ואיתו צרור בלונים מלאים בהליום. הוא מבקש מאימו להשאיל לרגע את הגור שנקרא "מולי", בטענה שהוא הולך להפתיע את חברתו ג'ן בסרטון חדש. אימו וג'ן חושדות שמשהו לא קשורה אבל ראיין משכנע אותן שהכל בסדר ושיחזרו לתוך הבית.

בזריזות מרשימה, הוא מחליף את הכלב האמיתי בבובה בדמותו, וקושר אותה לבלונים. כדי להגביר את האפקט, הוא מצרף לבובה הפרוותית מכשיר הקלטה קטן שמשמיע קולות נביחה. כשהן מזהות מה שנראה כמו הגור שלהן מתעופף לשמיים, האם והחברה המבוהלות רצות לחצר בפאניקה, רק כדי לגלות שמדובר בבדיחה.

כלב בלונים. יוטיוב, אתר רשמי
פספוסים, מאחורייך./אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully