וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה: צפו באח ואחות שעברו ניתוחים לשינוי מין

15.12.2015 / 9:07

אלי וראסי מק'גריטי מקונטינקט גדלו כאח ואחות. מספר שנים לאחר מכן הבינו השניים שהם כלואים בגופים שלא תואמים את תחושתם והפכו לטרנסג'נדרים

יוטיוב

(בסרטון: תיעוד תהליך שינוי המין שעבר ג'יימי ריינס)

אמם של אלי וראסי מק'גריטי מקונטיקט, ארצות הברית, ידעה תמיד שילדיה מיוחדים. כבר בגיל שלוש בתה אלי נהגה להשתובב בחוץ ולשחק כדורגל עם הבנים בשכונה בזמן שאחיה הגדול, ראסי בן החמש, אהב להישאר בבית ולהתחפש לאישה עם הבגדים שלה ושל אמם.

גיל ההתבגרות היה קשה במיוחד לראסי, שסבל מביריונות בתיכון בו למד. בבית הספר התקשו להתמודד עם תחושותיו של הנער המבולבל, ואיימו לסלק אותו לאחר שנתפס בשירותי הנשים. "אני מעדיף שישנאו אותי על מי שאני מאשר שיאהבו אותי על מי שאני לא. לא בחרתי בזה, הלוואי והייתי יכול להפסיק להרגיש ככה", אמר אז ראסי הפגוע לאמו.

אחים טרנסג'נדרים. פייסבוק, צילום מסך
ככה הם נראו כשהיו ילדים: אלי וראסי/צילום מסך, פייסבוק
אחים טרנסג'נדרים. דיילי מייל, צילום מסך
וככה הם נראים היום: ריי וגאווין/צילום מסך, דיילי מייל

בזמן שבני המשפחה ניסו לעזור לראסי להתמודד עם תחושותיו, גם אלי עברה תקופה לא פשוטה ולא הצליחה לפענח את הבלבול וחוסר ההתאמה המגדרית שחשה. חיפוש קצר ברשת חשף אותה למושג טרנסג'נדר ואז אלי הבינה שהיא פשוט רוצה להפוך לגבר. היא סיפרה לראסי מספר ימים לפני יום הולדתה ה-15, ולאחר מכן שוחחה עם אמה. "הבנתי מה עבר עלי. מעולם לא סיפרתי לאיש, אבל בכל לילה לפני השינה הייתי מתפללת ומבקשת להתעורר זכר". אחרי חודש ראסי החליט שגם הוא רוצה לשנות את מינו ולאחר תהליך פסיכולוגי ויעוץ ארוך, השניים החלו בשינוי.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

כיום ראסי בן ה-20 קורא לעצמו ריי ואילו אלי בת ה-18 מוכרת בתור גאווין. "אנשים שואלים אותי מה איבדתי, אבל לא איבדתי דבר. יש לי שני ילדים, בן ובת, בדיוק כפי שהיו אמורים להיות", סיפרה אמם של השניים בריאיון ל"דיילי מייל". למרבה הצער, התגובה שלה ממש לא מובנת מאליה. "גם כשחוויתי משברים ידעתי שהדבר היחיד שלאמא אכפת ממנו הוא שנהיה מאושרים", סיפרה ריי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לי שני ילדים, בן ובת, בדיוק כפי שהיו אמורים להיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully