וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שבעלה יוצא עם אישה אחרת - בשידור חי של חתונה בטלוויזיה

1.4.2016 / 8:39

תוכנית בריטית שידרה חתונה בהפתעה, אולם ההפתעה האמיתית חיכתה בדף הפייסבוק של הסדרה. אישה טענה כי היא אשתו של אחד האורחים בחתונה, אליה הגיע עם אישה אחרת. הדרמה לא מסתיימת כאן - כי הגבר טוען שהוא בכלל גרוש וכבר נשוי שנתיים לאישה השניה

Ant & Dec

זה צריך היה להיות לילה בלתי נשכח עבור הזוג שזכה ב"חתונה בהפתעה" בתוכנית אירוח בריטית. אולם הערב המיוחד הפך לפחות חלומי כאשר אישה שצפתה בתוכנית טענה כי בעלה נראה בה עם אישה אחרת, בזמן שלה הוא סיפר שהוא בנסיעת עסקים בדובאי.

סם בלקבורן ומישל ברוקר היו הזוג שהתחתן בשידור חי בפני מאות אלפי צופים. האורחים בחתונה לא ידעו עליה דבר והיו בטוחים כי הם בכלל בדרכם לחגיגות יום ההולדת ה-30 של ברוקר. העובדה כי האורחים לא היו מוכנים להופעה בטלוויזיה יכולה אולי להסביר את הדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים, כאשר בדף הפייסבוק של התוכנית הגיבה אישה שטענה ש"נדהמה לראות את בעלה דניאל - יד ביד עם אישה אחרת".

בעל בגד באשתו והיא ראתה בטלוויזיה. ITV, צילום מסך
הבעל דניאל והאישה המסתורית איתה הופיע בתוכנית - מאחורי הזוג שעומד להתחתן/צילום מסך, ITV

על פי העיתון "סאן", האישה "הנבגדת", הלן גונדרי, אמרה ש"אהבה את החתונה והאורחים המופתעים, אבל לא חיבבה לראות את בעלה, שאמור היה להיות בנסיעת עסקים לדובאי, מחובק עם אישה אחרת. אישה שממנה נפרד לפני כשנה". היא הוסיפה כי לשניהם יש ילדה בת 15 שהיתה מאד עצובה לאחר שידור התוכנית.

הפוסט הזועם הפך ויראלי במהירות וצבר יותר מ-10,000 תגובות ו-30,000 לייקים. אולם גולשים יצאו כנגד הלן וטענו שדניאל נשוי לאישה שהופיעה בתוכנית ונפרד מגברת גונדרי לפני שנים. דובר התוכנית אף אמר: "דיברתי עם דניאל והוא סיפר שהוא נשוי לאשתו הנוכחית כבר שנתיים ונפרד מהלן לפני שש שנים".

למרות זאת הלן ממשיכה לטעון שהם עדיין נשואים ואם יש לו אישה אחרת כנראה שדניאל הוא "ביגמיסט".

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: תקפה את המאהבת של בעלה - והשליכה אותה מגשר

לכתבה המלאה
בעל בגד באשתו והיא ראתה בטלוויזיה. ITV, צילום מסך
הלן, טענה שראתה את בעלה בתוכנית עם אישה זרה./צילום מסך, ITV

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully