וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שדרת השאנז אליזה תהפוך למדרחוב ליום אחד

26.4.2016 / 15:48

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בני זוג מהדרום נחקרו היום בחשד שפעלו ברשלנות שהובילה לשריפת הענק אתמול ביער ביריה שבגליל העליון. לפי המשטרה, הם הדליקו מנגל מאולתר והאש יצאה מכלל שליטה, ולאחר מכן דיווחו על הדליקה והזעיקו את אנשי הכבאות וההצלה.

מועצת הביטחון של האו"ם צפויה לקיים היום דיון סגור בנושא רמת הגולן. זאת, בתגובה על ההצהרה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע שעבר, ולפיה הגולן עתיד להישאר בידי ישראל "לעולם". את הדיון יזמה ונצואלה בתמיכת מצרים, המדינה הערבית היחידה החברה במועצה כיום.

שני יהודים נעצרו במהלך ביקורם בהר הבית בחשד שהשתטחו במקום, בניגוד לכללי הביקור במתחם הרגיש. במקום התפתחה מהומה בינם לבין המתפללים המוסלמים, שנעצרה בזכות שוטרים ולוחמי מג"ב. סך הכל, היום הוצאו משטח הר הבית שמונה מבקרים יהודים.

אם במקרה תטיילו בשאנז אליזה שבפריז ביום ראשון ה-8 במאי, שימו לב שאין שם מכוניות בכלל. זאת, במסגרת יוזמה להילחם בזיהום האוויר ברחבי העיר ולהעלות את המודעות. ליום אחד בלבד, השדרה המרהיבה תהפוך למדרחוב מרהיב עוד יותר.

מזג האוויר בהיר עד מעונן חלקית. שרב ברוב אזורי הארץ. מחר מידות החום יירדו במידה ניכרת והלחות תעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully