וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הצצה לפארק השעשועים העתידי של פראמאונט בלונדון

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כוח של הימ"מ, בסיוע שב"כ, עצר הלילה שלושה פלסטינים מאזור שכם בשכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים, בחשד שתכננו לבצע פיגוע בישראל - כך הותר לפרסום. לפני כשבועיים עצרו מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שלושה צעירים פלסטינים שתכננו פיגוע.

גורם בבית הלבן אמר כי הסיוע הביטחוני העתידי שיינתן לישראל יהיה הגדול ביותר אי פעם שארצות הברית העניקה למדינה אחרת. דבריו מגיעים על רקע מכתב שעליו חתמו 83 מתוך מאה חברי הסנאט האמריקני, הקורא לנשיא אובמה להגיע להסכם סיוע ארוך טווח.

משפחת המלוכה בערב הסעודית הכריזה היום על "חזון הממלכה לשנת 2030", שנועד להוביל ל"שינוי איכותי" בכלכלה ובחברה הסעודית. החזון מציג את תכנית הממלכה ל"עידן שאחרי הנפט", וכולל בין היתר השקעות של ארבעה טריליון דולרים במגזר הפרטי במדינה.

פארק שעשועים עצום חדש ייבנה בלונדון על ידי חברת פראמאונט האמריקנית להפקת והפצת סרטים, ואמור להוות תחרות ליורודיסני שבפריז. הפארק מוערך בעלות של כשלושה מיליארד דולר, ובמימון של משפחת אל-חומיידי הכוויתית. לצד האטרקציות ייבנו כ-5,000 חדרי מלון, כשהצפי הוא ל-50 אלף מבקרים מדי יום.

מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית והטמפרטורות יעלו. צפוי שרב ברוב אזורי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully