וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליפת אמוניה במפעל "פרי אור" בעתלית; אין נפגעים

במהלך האירוע נדרשו בסיס חיל הים הסמוך והמתרחצים בחוף הים להסתגר במקומות סגורים. בתום הערכת מצב הוכרזה חזרה לשגרה. המשרד להגנת הסביבה: "חושדים שהדליפה נגרמה מתחזוק לקוי". בעלי המפעל זומנו לשימוע

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב פוקס

(דליפת אמוניה בשרון, בשנה שעברה)

דליפת אמוניה אירעה הלילה (שני) במפעל "פרי אור" בעתלית. שישה צוותי כיבוי, כולל צוות מהיחידה לחומרים מסוכנים (חומ"ס), הגיעו למקום וסגרו את הצינור שממנו דלף החומר המסוכן. לאחר שהושגה שליטה על הדליפה, נשארו הצוותים במקום כדי לוודא שהאמוניה לא נותרה באוויר. לא היו נפגעים באירוע.

במהלך האירוע ניתנה הנחיה לבסיס חיל הים הסמוך ולמתרחצים בחוף הים להסתגר במקומות סגורים. נוסף על כך, תנועת הרכב באזור הופסקה. לאחר שהצוותים עצרו את הדליפה, התקיימה במקום הערכת מצב מחודשת, בנוכחות קצין חומ"ס המחוזי, רשף אבי ונונו, ובה הוחלט לחדש את תנועת הרכבות ולחזור לשגרה בבסיס חיל הים בעתלית.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר הבוקר כי האמוניה שדלפה הייתה בכמות קטנה בלבד. הניטור שנערך במקום הצביע על כך שמדובר בכמות שאינה מסכנת את האוכלוסייה, וננקטו אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור", נמסר מהמשרד. "בתחקיר שערכו אנשי המשרד להגנת הסביבה בשטח עלה חשד כי הדליפה התרחשה בעקבות תחזוק לקוי של חלק מציוד המפעל, והוחלט לזמן את בעלי המפעל לשימוע ולנקוט נגדם את כל אמצעי האכיפה הנדרשים".

עוד בוואלה! NEWS
לפני שישוב לכלא, קצב חגג פסח עם משפחתו: "ראו אכזבה על פניו"
התורם הגדול של הרפובליקנים: "ייתכן שקלינטון תהיה טובה יותר"
משפחת הקצין שנהרג בפיגוע על הולדת בנו: "שמחה מהולה בהחמצה"

דליפת אמוניה במפעלי "פרי אור" בעתלית, 25 באפריל 2016. דוברות כיבוי אש מחוז חוף,
הדליפה במפעל "פרי אור" בעתלית, הלילה/דוברות כיבוי אש מחוז חוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully