וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הקצין שנהרג בפיגוע על הולדת בנו: "שמחה מהולה בהחמצה"

25.4.2016 / 0:20

רעייתו של סרן אליאב גלמן, שנהרג מאש צה"ל בסיכול פיגוע בגוש עציון לפני כחודשיים, השתחררה הבוקר מבית החולים לאחר שילדה את בנו השלישי. אחיו של גלמן, אייל, סיפר לאולפן וואלה! NEWS: "הילד הזה חמוד ותמים, הוא לא יודע מה הוא מפסיד"

עריכה: אביב אירגז

חודשיים לאחר שסרן אליאב גלמן נהרג בגיל 31 במהלך סיכול פיגוע בצומת גוש עציון, ילדה אשתו רינת בסוף השבוע את בנו השלישי. אחיו של גלמן, אייל, סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על התחושות המעורבות במשפחה לאחר הלידה ועל הניסיון לשמור על אווירה שמחה עבור הילדים האחרים, יאיר ויואב. "אלה באמת תחושות מאוד מורכבות של שמחה עם החמצה שיוצרת גם עצב", סיפר גלמן. "בסוף הילד הזה לא רואה את הקושי, הוא חמוד, תמים, יפה. החיים ממשיכים, הוא לא יודע מה הוא מפסיד, הוא לא מרגיש את הכאב. מתוך זה אנחנו מנסים ומשתדלים לראות את השמחה, את הטוב".

גלמן סיפר כי האם, שילדה את התינוק בערב פסח, השתחררה הבוקר מבית החולים. "ציפינו ללידה עוד לפני שאליאב נהרג. ציפינו לה מאוד", אמר האח. "היא הגיעה חודשיים אחרי שאליאב נהרג, ממש בערב פסח, זה מאוד מיוחד. זה תאריך מאוד חזק, זה גם תאריך הברית של אליאב לפני 31 שנה".

עוד בוואלה! NEWS:
רבבות מבקרים באתרי הטבע; שמורת עין פרת נסגרה בשל הידרדרות אבנים
בשל תיאום מחירים: בוטל מכרז הקרקעות בעפולה שבו זכו ערבים
"חמוש ומסוכן": מצוד אחרי רוצח שמונת בני המשפחה באוהיו

אליאב גלמן, הרוג מפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון. פברואר 2016. באדיבות המשפחה
גלמן ורעייתו רינת/באדיבות המשפחה

"בהודעת המשפחה אמרנו 'בדמיך חיי'. הפירוש החזק ביותר שאפשר לומר בעת הזאת ולילד הזה שעכשיו נולד הוא הפירוש של עם ישראל בכל הדורות שיודע הרבה שמחות, הרבה כאבים והרבה תלאות והרבה דם", המשיך גלמן. "הציווי שלנו, אמנם בדמיך, אבל חיי. ציווי של להמשיך קדימה, להמשיך לפעול, להמשיך לחיות. זה חלק מהתהליך שלם של אומה שמקימה מדינה, שיש לה כל כך הרבה אויבים מסביב, אבל היא בדרך ממשיכה ומתחזקת".

גלמן, שהיה בדרכו לחופשה ממילואים בעת הפיגוע והמתין בטרמפיאדה, נורה על ידי כוח צה"ל בשוגג כשמחבל התקרב אליו וניסה לדקור אותו. הוא פונה לאחר האירוע לבית החולים שערי צדק בירושלים ושם נקבע מותו. גלמן גדל בקריית ארבע וסיים את שירותו כקצין כמה חודשים לפני הפיגוע.

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully