וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול באום אל-פחם, ילד בן תשע נדרס למוות בגליל | כותרות השבת

שני סטודנטים ישראלים נהרגו בתאונת דרכים ברומניה, שני מטוסי קרב הוזנקו לעבר מטוס מצרי שלא הזדהה, ארה"ב תרכוש מים כבדים מאיראן וטהראן הציעה למשפחתו של אסד מקלט מדיני

שני סטודנטים ישראלים נהרגו בתאונת דרכים במזרח רומניה

שני סטודנטים ישראלים לרפואה נהרגו בתאונת דרכים בעיר פיאטרה ניאמץ שבמזרח רומניה. השניים הם תוופיק אחמד אל-קרינאווי, בן 20 מרהט, ודיא זבידה בן 23 מלוד, שהתגוררו בעיר יאשי. הודעה נמסרה למשפחותיהם. השגרירות בבוקרשט נמצאת בקשר עם המשפחות ועושה מאמצים להעברת גופות השניים לארץ.

שני מטוסי קרב הוזנקו לעבר מטוס מצרי שטס מבלי להזדהות

שני מטוסים של חיל האוויר הוזנקו הבוקר לעבר מטוס אזרחי שהביא ארצה צליינים ממצרים, זאת לאחר שהטייס המצרי לא הזדהה כמקובל בנהלים. מטוסי חיל האוויר ליוו את המטוס המצרי עד לרגע הנחיתה בנמל התעופה בן גוריון.

ליווי מטוסי הקרב את כלי הטיס המצרי הוביל לתלונות רבות בקרב תושבי מודיעין והסביבה שהתעוררו הבוקר לרעש מטוסים חריג לאחר שגם המטוס המסחרי וגם מטוסי ה-F-15 חגו מעל העיר בדרך לנחיתה בנתב"ג.

איראן: הצענו לאסד להעביר את משפחתו לשטחנו - אך הוא סירב

איראן הציעה לנשיא סוריה להעביר את משפחתו לשטחה כדי שיוכל לנהל את המלחמה בארצו, אך בשאר אסד סירב – כך סיפר שר המודיעין של איראן מחמוד עלווי בריאיון שפורסם היום ברשת אל-מיאדין.

לדברי שר ההגנה, מפקד כוח "קודס" במשמרות המהפכה קאסם סולימאני העביר את ההצעה לשליט העלוואי, שדחה אותה. עלווי סיפר כי אסד אמר לסולימאני כי משפחתו תישאר בעיר הבירה, "שכן היא כמו כל המשפחות בסוריה, ועליה להישאר בדמשק".

רבבות מטיילים ברחבי הארץ: האביב הוציא את הישראלים לטבע

עשרות אלפי מטיילים פקדו במהלך השבת את היערות, את הפארקים ואת שמורות הטבע ברחבי הארץ. אל אתרי רשות הטבע והגנים, בהם גן לאומי מצדה, שמורת הטבע עין גדי, שמורת הטבע בניאס והגן הלאומי אשקלון, הגיעו כ-70 אלף מבקרים. לפארקים וליערות קק"ל הגיעו כ-80 אלף מטיילים. בין האתרים הפופולריים השבת היו חניוני יער ביריה ועין זיתים שבצפון, יער בן שמן ופארק איילון-קנדה שבמרכז ויער הסטף, פארק עצמאות ארצות הברית ויער הקדושים שבאזור ירושלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תוך שעתיים: שני צעירים נורו למוות בשתי זירות שונות באום אל-פחם

שני צעירים נורו אמש למוות באום אל-פחם בשתי זירות שונות בהפרש של שעתיים בלבד. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות. החשד הוא שיש קשר בין שני המקרים, וכי הרצח השני הוא נקמה על הרצח הראשון.

במקרה הראשון נורה צעיר בן 26 ונפצע באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים העמק שבעפולה לקבלת טיפול רפואי, וכוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה כדי לחקור את נסיבות האירוע. זמן קצר לאחר מכן, מת הצעיר מפצעיו והחוקרים הסבו את החקירה לחשד לרצח. הצעיר הוא מוחמד רפעת סעיד והוא מוכר למשטרה. במקרה השני, שאירע שעתיים מאוחר יותר, נורה צעיר כבן 20. כוחות מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום ולאחר מכן פינו את גופתו לבית החולים העמק.

רוכב אופניים בן תשע נהרג לאחר שנפגע מרכב בגליל העליון

ילד בן תשע נהרג הלילה מפגיעת מכונית בבית ג'אן שבגליל העליון, בעת שרכב על אופניים. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה פינה אותו למרכז הרפואי לגליל נהריה במצב קשה, אולם הוא מת מפצעיו. הנהג הפוגע הגיע לתחנת המשטרה בכרמיאל למתן עדות.

גמאל סוייד, חובש בכיר במד"א שהגיע למקום, סיפר: "על הכביש שכב רוכב אופניים בן תשע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אזרחים סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים לגליל נהריה, תוך המשך פעולות החייאה".

הרפובליקנים זועמים: ארה"ב תרכוש 32 טון מים כבדים מאיראן

ארצות הברית תקנה 32 טון מים כבדים מאיראן, בשווי 8.6 מיליון דולר – כך הודיע אמש (שישי) גורם במחלקת האנרגיה האמריקנית. המים הכבדים הם רכיב שדרוש לייצור נשק גרעיני אך אינו רדיואקטיבי. במסגרת הסכם הגרעין שחתמה איראן עם המעצמות ביולי שעבר היא התחייבה להקטין את מאגר המים הכבדים שברשותה, והותר לה למכור, להשמיד או לדלל אותם.

העסקה ספגה ביקורת מפול ראיין, ראש בית הנבחרים אשר משתייך למפלגה הרפובליקנית. בהצהרה מטעמו נכתב כי מדובר בחלק ממאמציה של ההנהגה הדמוקרטית להקל את ההתמודדות של איראן עם הסכם הגרעין.

ארה"ב: לפחות שמונה בני אדם נהרגו בכמה זירות באוהיו

שמונה בני אדם נמצאו אתמול ללא רוח חיים בעיירה פילבס במדינת אוהיו שבארצות הברית. על פי החשד, מדובר ברצח. ההרוגים הם חמישה ילדים ושני מבוגרים. כוחות משטרה מקומית גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירת הנסיבות. קיים חשש שהיורה עדיין מסתובב חופשי אך גם נבדקת אפשרות שהרוצח הוא חלק מבין ההרוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully