וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סטודנטים ישראלים נהרגו בתאונת דרכים במזרח רומניה

השניים - תוופיק אחמד אל-קרינאווי, בן 20 מרהט, ודיא זבידה, בן 23 מלוד, למדו רפואה במדינה ונהרגו בתאונה בעיר פיאטרה ניאמץ. השגרירות עושה מאמצים להעברת הגופות לארץ. בן דודו של אל-קרינוואי: "אסון כבד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דיא זביד ומוחמד אל-קרינאווי/מערכת וואלה, צילום מסך

שני סטודנטים ישראלים לרפואה נהרגו אתמול (שבת) בתאונת דרכים בעיר פיאטרה ניאמץ שבמזרח רומניה. נסיבות התאונה עדיין לא ידועות. הודעה נמסרה למשפחותיהם של השניים -תוופיק אחמד אל-קרינאווי, בן 20 מרהט, ודיא זבידה בן 23 מלוד, שהתגוררו בעיר יאשי. השגרירות בבוקרשט נמצאת בקשר עמן ועושה מאמצים להעברת הגופות לארץ.

סופיאן אל-קרינאווי, בן דודו של תוופיק, אמר לוואלה! NEWS: "זאת מכה קשה עבור המשפחה. אחיינים שלו נהרגו בשריפה ברהט לפני כמה חודשים. אחיו טבע בבריכה באילת לפני ארבעה חודשים. עכשיו זה קורה, פשוט אסון, אסון כבד".

אחמד זבידה, דודו של דיא שהיה בשנתו החמישית ללימודים, סיפר לוואלה! NEWS כי "החלום שלו היה ללמוד רפואה, לסיים ולחזור לארץ ולתרום לחברה, ואז קרתה תאונת הדרכים. אנחנו עדיין לא יודעים את הפרטים המדויקים. יש לנו שם מלא חברים והם הודיעו לנו. הילדים שלנו גם לומדים שם. זה צער רב ויגון גדול בשבילנו. זה הגורל".

עוד בוואלה! NEWS
רבבות מטיילים ברחבי הארץ: האביב הוציא את הישראלים לטבע
שני מטוסי קרב הוזנקו לעבר מטוס מצרי שטס מבלי להזדהות

(עדכון ראשון: 16:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully