וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 22 טבעה למוות בחוף הים באשדוד; חשד: נכנסה למים שתויה

22.4.2016 / 0:49

הצעירה נמשתה מהים בחוף הקשתות לאחר שטבעה. חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. ככל הנראה, הצעירה, שהייתה במקום עם קבוצת חברים ששתו אלכוהול, נעלמה מעיניהם ונמצאה כעבור כמה דקות במים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

חיפושים אחר צעיר שטבע בחוף מי עמי באשדוד, 27 ביוני 2015. חדשות 24
בת 22 טבעה למוות. חוף מי עמי באשדוד לאחר שצעיר טבע בו, יוני 2015/חדשות 24

צעירה בת 22 טבעה למוות אמש (חמישי) בחוף הקשתות באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לה טיפול רפואי, אולם נאלצו לקבוע את מותה במקום. ככל הנראה, הצעירה, שהייתה במקום עם קבוצה של חברים ששתו יחד אלכוהול, נעלמה מעיניהם ונמצאה כעבור כמה דקות במים. נסיבות המקרה בחקירה. זהותה טרם ידועה.

פרמדיק מד"א אשר ארביב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בחורה צעירה שוכבת על החוף כשהיא מחוסרת הכרה. אנשים בסביבה סיפרו לנו שמשו אותה מהים לאחר שהיא ככל הנראה טבעה. זיהינו שהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, אך לצערנו לאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

בשלישי האחרון נמצאה במרחק 17 קילומטר מקו החוף בין ניצנים לאשדוד גופת אדם במצב ריקבון מתקדם. יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל הוקפצה למקום, בתיאום עם ספינת חיל הים, וצוותה פינה את הגופה למרינה בעיר.

לקריאה נוספת:
48 פצועים בתאונה בחיפה: "הנהג נסע מהר וגבה כסף במהלך הנסיעה"
עמוס גלעד על ההיערכות בגבול הצפון: "מי שיתקוף אותנו – יותקף מיד"
"לא הבאתי לא מצות, לא חרוסת. כלום": הישראלים שיעשו את הסדר בחו"ל

(עדכון ראשון: 23:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully