וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הבאתי לא מצות, לא חרוסת. כלום": הישראלים שיעשו את הסדר בחו"ל

70 אלף בני אדם המריאו מהשדה ונחתו בו רק היום - בדרך למיליון נוסעים שיעברו בנתב"ג במהלך החג. "משרד החינוך מאפשר לנו לצאת בחגים. לכן אנחנו עושים יציאת ישראל". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: מאצ'י הוף עריכה: ניר חן

יותר ממיליון ומאה אלף בני אדם צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון במהלך חג הפסח. עיקר העומס נרשם אתמול (חמישי), כש-70 אלף בני אדם המריאו מהשדה ונחתו בו. הנתונים זהים לעונת הקיץ, שיא תקופת המטיילים, וגבוהים יותר מהתקופה המקבילה בשנים קודמות. ברשימת היעדים הפופולריים ביותר אין הפתעות, והם כוללים את ארצות הברית, איי יוון, גרמניה, צרפת, איטליה והמזרח הרחוק.

"אנחנו נוסעים לליסבון, להעביר את הסדר שם", סיפר אחד הנוסעים לוואלה! NEWS. "אנחנו עובדים קשה ועכשיו יש לנו חופש, שבוע ימים". נוסעת נוספת סיפרה: "גם אנחנו נוסעים לפורטוגל. משרד החינוך מאפשר לנו לצאת בחגים. לכן אנחנו עושים יציאת ישראל". בנוגע לסדר פסח בחו"ל, סיפרה: "אין לי מושג ירוק איך עורכים סדר מעבר לים. לא הבאתי לא מצות, לא חרוסת ולא פטרוזיליה, כלום".

עוד בוואלה! NEWS:
כך תימנעו מפקקים בכבישים ברחבי הארץ בדרך לארוחות החג
המדפים הריקים מראש השנה יחזרו? כך נערכה ישראל לפסח
צבא ואמצעי מיגון: אבטחה כבדה בחג במוסדות היהודיים בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זו אטרקציה יותר לילדים מאשר להורים". נתב"ג, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכניסה לטרמינל הוצבה בובה של בן גוריון, ונוסעים רבים ניצלו את ההזדמנות להצטלם איתה. הצלם, אבי סייג, סיפר כי בשעתיים הראשונות הוא הספיק לצלם כבר יותר מ-50 תמונות "זו אטרקציה יותר לילדים מאשר להורים", סיפר. לדבריו, "רשות שדות התעופה פנו אלינו וככה זה התקדם הלאה. עושים סלפי עם בן גוריון. מפתיע, אבל רוב הילדים יודעים מי זה בן גוריון. יודעים שהוא היה ראש ממשלה או משהו בסגנון".

(עדכון ראשון: 21:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully