וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תימנעו מפקקים בכבישים ברחבי הארץ בדרך לארוחות החג

21.4.2016 / 18:25

מחר, ערב חג הפסח, צפויים פקקים בבוקר, בצהריים ובלילה. מפקד הזרוע המבצעית במחוז המרכז באגף התנועה סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי כוחות משטרה יוצבו ברחבי הארץ במהלך החג, וקרא לנהגים להקדים את זמן היציאה. צפו במפת העומסים הצפויים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

"המשטרה השלימה את ההיערכות שלה בערים ומחוץ לערים, על מנת לתת שירות לציבור החל משעות אחר הצהרים היום (חמישי), בחג ובמהלך ימי חול המועד", הסביר סגן-ניצב רמי רז, מפקד הזרוע המבצעית במחוז המרכז באגף התנועה, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. לדברי רז, בשנים האחרונות שופרו התשתיות ברחבי הארץ. פריסת שוטרי התנועה תצטרף לכך, במסגרת המאמצים לשיפור העומס בכבישים בימי החג.

על פי המשטרה, שעות העומס הצפויות מחר, ערב חג הפסח, הן משעה 9:00 עד 16:00 ומ-17:00 עד 19:30, וכן מ-23:00 עד 1:00 בלילה, כשרבים ישובו לבתים לאחר ארוחות החג. ביום שבת צפויים עומסים מ-17:00 עד 22:00, ובערב המימונה בסוף השבוע הבא, מ-19:30 עד 23:00. כמו כן, צפויים עומסים בכבישי הארץ במהלך היום בימי חול המועד.

עוד בוואלה! NEWS:
בתוך פחות משעה: שני הרוגים בתאונות דרכים בבקעת הירדן ובצפון
ערב חג עמוס בנתב"ג: 70 אלף נוסעים צפויים לעבור בשדה
כמה חג: פסח צפוי להיות חם מהרגיל, בעיקר בהרים ובפנים הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנ"צ רז קרא לציבור "לתכנן את זמן הנסיעה, כך שהוא יהיה אפשרי, כדי שלא נגיע למצבים שבהם לחוצים מההגעה, ואז מלחץ עושים את כל העבירות האפשריות – נהיגה במהירות מופרזת, ירידה לשוליים וכן הלאה". לדבריו, "מוקד אגף התנועה ייתן כל זמן דיווחים והכוונות. חשוב להישמע ולפעול בהתאם".

כמו כן, ציין רז כי "כפי שאנחנו עושים בלילה הסילבסטר, בסופי שבוע ובמועדים, אנחנו נפרשים גם כדי לתת הסברה ולתת שירות לציבור, וגם למטרות אכיפה. ינשופים ונשפנים יהיו – מי שיחשוב הוא שיכול לעבור על החוק, לנהוג בבריונות, לנהוג תחת השפעת אלכוהול ולסכן את שאר משתמשי הדרך, יתקל באכיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה קוראת לנהגים ולמשתמשי הדרך להקדים את היציאה בערב החג, להימנע מלעצור בשולי הדרך אלא במפרצי בטיחות, חירום ותחנות ריענון, ולהישמע להוראות השוטרים. כמו כן, הבהירו במשטרה כי בעת תקלה ברכב, יש להתקשר למוקד 100 ולהמתין מעבר למעקה הביטחון עד להגעת ניידת משטרה.

המשטרה עוד קוראת להורים להקפיד על התקני ריסון ובטיחות לילדיהם, ולהיערף לתעסוקה עבור הילדים מראש, על מנת להימנע מהיסח דעתו של הנהג. עוד הדגישו במשטרה את האיסור על שימוש בטלפון הסלולרי בעת הנהיגה ושתיית אלכוהול לפני הנהיגה. במהלך נהיגת לילה או נהיגה ממושכת, מתבקשים הנהגים להקפיד על עצירות ריענון לעתים תכופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully